ik ben net terug van mijn eerste lange ritje met mijn nieuwe motor,
een VTR1000F uit 1999.
de motor is uitgerust met open BOS carbon pijpen waardoor ik al het vermoeden had dat ik binnenkort even op de bank moet om de boel daar ook op af te laten stellen.
Ik weet namelijk niet of de vorige eigenaar dat al had laten doen.
tijdens de rit, toen de motor eenmaal lekker warm was, bleef de motor in de lage toerentallen haperen, soort kruising van een rotte bobine en carb-icing zeg maar.
Vooral als ik bij een stoplicht stond en bij groen licht weg wou rijden, dan hield de motor in om na een paar tellen volgas te gaan.
toen ik na een kleine stop bij het tankstation weer wou starten had de motor er duidelijk moeite mee.
Eenmaal thuis heb ik er een bougie uitgedraaid en het lijkt me idd dat de boel te arm staat afgesteld.
Wat zijn jullie meningen?
een VTR1000F uit 1999.
de motor is uitgerust met open BOS carbon pijpen waardoor ik al het vermoeden had dat ik binnenkort even op de bank moet om de boel daar ook op af te laten stellen.
Ik weet namelijk niet of de vorige eigenaar dat al had laten doen.
tijdens de rit, toen de motor eenmaal lekker warm was, bleef de motor in de lage toerentallen haperen, soort kruising van een rotte bobine en carb-icing zeg maar.
Vooral als ik bij een stoplicht stond en bij groen licht weg wou rijden, dan hield de motor in om na een paar tellen volgas te gaan.
toen ik na een kleine stop bij het tankstation weer wou starten had de motor er duidelijk moeite mee.
Eenmaal thuis heb ik er een bougie uitgedraaid en het lijkt me idd dat de boel te arm staat afgesteld.
Wat zijn jullie meningen?