te groot bandje

loekielook

MF'er
4 feb 2004
38
0
Den Haag
Heb ik een nieuwe achterband onder mijn fiets laten zetten, hadden ze de maat niet. Hebben ze een maatje groter er onder gezet. Zet er goed uit, alleen mijn ketting loopt er tegen aan. :(
 
donderdag sta ik voor ze neus
ik zal als ik jouw was morgenochtend om 9:00:01 eerst ff bellen dat je dr aan komt, kunnen ze eventueel een band bestellen of ee nandere oplossing verzinnen, laat natuurlijk wel ff merken dat je dit absurt vind wat ze geflikt hebben natuurlijk
 
Ik had ze al gebeld dat ik eraan kom, maar werk onregelmatig. Heb toen een afspraak gemaakt welke band eronderzat (een week van te voren) Maar ze hadden het niet in huis toen ik hem weer ging ophalen. Het is niet in de buurt waar ik woon. Maar nu kunnen ze gaan lachen daar in Uithoorn.
 
Ik had ze al gebeld dat ik eraan kom, maar werk onregelmatig. Heb toen een afspraak gemaakt welke band eronderzat (een week van te voren) Maar ze hadden het niet in huis toen ik hem weer ging ophalen. Het is niet in de buurt waar ik woon. Maar nu kunnen ze gaan lachen daar in Uithoorn.
 
Ik had ze al gebeld dat ik eraan kom, maar werk onregelmatig. Heb toen een afspraak gemaakt welke band eronderzat (een week van te voren) Maar ze hadden het niet in huis toen ik hem weer ging ophalen. Het is niet in de buurt waar ik woon. Maar nu kunnen ze gaan lachen daar in Uithoorn.
laat je niks wijsmaken dat het geen kwaad kan ed.

Jij besteld een band en die hebben ze niet, vervolgens doen ze zelf maar wat |( |(
Ze kunnen meteen gratis de bestelde band dr onder doen lijkt mij zo.
Dus niks extra kosten. Oja en een bakkie koffie zou lekker zijn natuurlijk ;)
 
laat je niks wijsmaken dat het geen kwaad kan ed.

Jij besteld een band en die hebben ze niet, vervolgens doen ze zelf maar wat |( |(
Ze kunnen meteen gratis de bestelde band dr onder doen lijkt mij zo.
Dus niks extra kosten. Oja en een bakkie koffie zou lekker zijn natuurlijk ;)

Als ze gratis chips en cola hebben kom ik ook even langs met me luie stoel :+


Sjonge jonge wat een prutsers echt ongelovelijk B| Hoe heet die tent?
 
Echt superslordig!!!!! En het is inderdaad ook nog eens levensgevaarlijk. Kijk, waar gewerkt wordt worden ook fouten gemaakt (ook al is het niet altijd even leuk), maar dit is gewoon letterlijk een blunder...

Groetjes,

Willi

** Die benieuwd is hoe ze het gaan goedmaken **
 
Terug
Bovenaan Onderaan