Te hard rijden door koekblikkers

hahaha, komt bekend voor....

Maarre, als je inhaalt gelijk weer terug naar +/- 125 km/h, dwing je hun zachter te rijden. Rechts voorbij gaan ze toch niet, hebben ze qua inhaalsnelheid geen kans voor.
Zo rij ik meestal of tegen de 130 km/h aan.
je moet als motorrijden een beetje dominant overkomen zodat ze het niet in hun hoofd halen om je opzij te drukken. Eigenbelang
ben het er helemaal mee eens.



en omdat het vrijdag is: :W :W :W :P
 
Of toch de pikorde op de snelweg... Als ik een snel-uitziende wagen van mijn vader leen maakt men de linkerbaan vrij, maar als ze mij in een kleine skoda ziet aankomen hoef ik er niet op te rekenen dat ik er langs mag.
Ik herken het verhaal van de tt niet, maar ik rijd dan ook een CX500... Wat weer een bevestiging kan zijn van bovenstaande theorie.
 
Vanochtend nog een DB9 ff er langs laten blazen, doe ik ook altijd met motors :)
 
Zo ik heb het een paar keer geprobeerd met iets meer afstand en dat schijnt te werken *O* *O* *O*

Gaat een stuk beter nou *D
 
je moet als motorrijden een beetje dominant overkomen zodat ze het niet in hun hoofd halen om je opzij te drukken. Eigenbelang

Spugen als een lama. Middelvinger omhoog als de eerste de beste opgeschoten puber. Nog meer met je kont "moonen" als een willekeurige "partner" van Hugh Heffner. Schelden als een matroos. Schopgebaren als Adri van Tiggelen in zijn beste jaren.

En niet te vergeten die heerlijke wegwerpgebaren als je er eindelijk langs bent.

Man man man. Ik zwaai nog meer op de motor dan Beatrix in haar gouden koets!
*O* *O* *O*


Helemaal gefrustreerd en opgefokt kom ik aan op mijn bestemming en heb vervolgens 30 minuten nodig om mijn hartslag weer onder de 130 te krijgen.


HEERLIJK ontspannen dat dominant lopen te doen man. Egtwel! :+ :+ :+ :+
 
Ik had dat probleem ook. Op een gegeven moment reed ik 300 om iedereen maar voor te zijn. En toen doemde er toch weer enkele auto's op. Helaas kon me motor niet harder dus was ik genoodzaakt om de vluchtstrook te pakken. De enige manier om van ze af te komen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan