Te Huur: BMW F650 ST

Erwin P

Crashtest dummy
22 aug 2011
6.647
4.820
Lemelerveld
Iets andere categorie dan te koop (al is natuurlijk alles te koop), maar laat ik het eens proberen.
Als het hier niet mag staan of hij moet elders staan hoor ik het graag.

Pasgeleden heb ik een BMW F650 ST opgeknapt met het idee om wat te doen te hebben, even mee te rijden en door te verkopen. Nu vind ik het best een grappig ding om wat langer te houden, maar al die motoren op naam wordt toch een beetje prijzig.
Daarom dacht ik, goh, laat ik hem eens in de verhuur gooien.
https://motoshare.nl/motor-huren/bmw/6125
Beschrijving
Leuke All-roader/Adventure motor voor degenen die het touren of het All/Off-road rijden eens willen proberen.
De motor is voor een All-roader vrij laag waardoor iedereen er direct vol vertrouwen mee op pad kan, maar heeft meer dan voldoende grondspeling voor alles wat Nederland bied.
Geschikt voor A2 rijbewijs, maar door het koppel van de 1 cilinder ook zeker leuk voor de ervaren rijder.

Vindt u het off-road rijden nog een beetje spannend en zou u graag wat begeleiding willen? Geen probleem, in overleg kan ik op een andere motor met u mee rijden en de beginselen laten zien.
Verder kan ik u een aantal routes mee geven voor 1 of meerdere dagen, dit krijgt u als GPX bestand.
De motor staat op een kwartiertje rijden van de TET.
(Disclaimer, ik ben GEEN rij-instructeur, eerder een ervaringsdeskundige).

Mee te huren:
- Synthetisch motorpak passend voor ca 1.75m tot 1.87m. Per dag €5,-
- All-road helm met vizier maat L. Per dag €5,-
- Navigatie houder RAM X-mount. Gehele huurperiode €10,-
- Bagage mogelijkheden. In overleg.

c8df0506-781f-49ab-a900-371fe42c3b5f.jpg

f70ccd7e-f289-4698-981d-49fd25573348.jpg

413de7fc-7f6a-4012-8a03-7aa97ac398ac.jpg

4c81ad2c-bf6e-4281-95cf-07218ac96d80.jpg

0b576915-510b-48e0-a7fe-53e24bb13817.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wel, wie weet maak ik daar nog weleens gebruik van. Wonen vlak bij elkaar en wil altijd nog eens zo'n type motor uitproberen (hoeft niet eens zozeer offroad).
 
Wel, wie weet maak ik daar nog weleens gebruik van. Wonen vlak bij elkaar en wil altijd nog eens zo'n type motor uitproberen (hoeft niet eens zozeer offroad).

Altijd welkom natuurlijk. Mocht hij nog niet beschikbaar zijn via de site (ging bij de vorige motor ook bijna een week overheen) dan kun je altijd hierlangs even PB'en.

Hallo jongens 💋
Bekijk de video waarin ik voor de webcam masturbeer na een simpele registratie💦💦

Nou nou dat is wel heel enthousiast, ik vind het zelf ook een mooie motor maar zo blij wordt ik er nou ook weer niet van...
 
Laatst bewerkt:
Altijd welkom natuurlijk. Mocht hij nog niet beschikbaar zijn via de site (ging bij de vorige motor ook bijna een week overheen) dan kun je altijd hierlangs even PB'en.



Nou nou dat is wel heel enthousiast, ik vind het zelf ook een mooie motor maar zo blij wordt ik er nou ook weer niet van...

Maar, de motor geeft wel weer standje 69 hé. _O- :+
 
Is niet geschikt zeker voor iemand van 1 meter 63 :+ De meeste all roads zijn vaak net te hoog voor me. En ik ben wel aan het kijken voor een all road, ergens over 1 a 2 jaar. ( Ligt eraan hoe duur ik hem wil hebben )
 
Is niet geschikt zeker voor iemand van 1 meter 63 :+ De meeste all roads zijn vaak net te hoog voor me. En ik ben wel aan het kijken voor een all road, ergens over 1 a 2 jaar. ( Ligt eraan hoe duur ik hem wil hebben )

Dan ben je even lang als mijn vriendin en die zet dr voeten plat op de grond.
Ook een maatje van me in diezelfde lengte categorie heeft hem afgelopen weekend off-road mee gehad. Paste perfect.

Edit: Gewoon dagje/weekendje mee nemen dus.
 
Laatst bewerkt:
Dan ben je even lang als mijn vriendin en die zet dr voeten plat op de grond.
Ook een maatje van me in diezelfde lengte categorie heeft hem afgelopen weekend off-road mee gehad. Paste perfect.

Edit: Gewoon dagje/weekendje mee nemen dus.
Hmm ja.. Want, ik weet niet zeker of all road / off road wat voor mij is. Daarom wil dat een keer testen, zodat ik weet of ik echt voor een all road wil gaan.

Je hoort wel van mij of ik misschien de motor voor een dagje wil huren. Lijkt me leuk als je dan zelf met de motor ook meegaat, omdat ik geen wegen weet in die omgeveing.
 
Hmm ja.. Want, ik weet niet zeker of all road / off road wat voor mij is. Daarom wil dat een keer testen, zodat ik weet of ik echt voor een all road wil gaan.

Je hoort wel van mij of ik misschien de motor voor een dagje wil huren. Lijkt me leuk als je dan zelf met de motor ook meegaat, omdat ik geen wegen weet in die omgeveing.

Is te organiseren!
 
Terug
Bovenaan Onderaan