Te huur gevraagd: Bus om 2 motoren te vervoeren

Green Meanie

Die hard MF'er
7 okt 2003
529
69
Hanoi
Aloha,

Samen met een maatje van me ga ik 26 oktober naar Frankrijk om de race academy te volgen, 30 oktober willen we weer terugrijden naar Nederland.

Aangezien de race academy van zichzelf al vrij prijzig is zoeken wij een betaalbaar busje voor deze rit. Is er hier misschien iemand die voor deze periode een busje te huur heeft?

Mail adres staat in mijn profiel, topic wordt ook gelezen.
 
Bedankt voor de nachtelijke reacties :}

Maar helaas, ik ben echt op zoek naar een bus(je), een aanhanger heb ik zelf ook. Voor deze trip hoopte ik op een bus vanwege de voordelen die dit biedt (brandstofverbruik en maximum snelheid).

Ik heb al verscheidene verhuurbedrijven benaderd maar ik zit met de kilometers. Wanneer je een busje voor 5 dagen huurt krijg je in de regel 500 vrije kilometers, daarna een bedrag per kilometer. Dit tikt nogal aan als je minimaal 2200km moet maken (laagste verhuurprijs tot nu toe was €400).

Aangezien ik al meerdere keren (omgebouwde) busjes te koop heb zien staan op MF dacht ik: Laat ik het hier eens proberen. Niet geschoten is altijd mis toch?!
 
Maximum snelheid in België en Frankrijk is met of zonder aanhanger hetzelfde. resp 120 en 130 km/hr
 
Terug
Bovenaan Onderaan