Te huur motortrailer

Status
Niet open voor verdere reacties.

ArieCBR

MF veteraan
5 apr 2005
2.957
2
Oudleusen
Hallo,

aangezien ik mijn motortrailer niet dagelijks gebruik heb ik besloten om deze te huur aan te bieden. De ongeremde trailer is geschikt voor maximaal 2 motoren en ligt stabiel achter de auto. Een oprijplank en een disselslot zijn aanwezig, net zoals diverse sjorbanden.

Ik zit zelf te denken aan een vriendelijk MF-prijsje van 15 euro per dag. De trailer staat trouwens in Ommen (dichtbij Zwolle). Ik heb geen idee of hier vraag naar is, dus ik wacht het rustig af :)

Hieronder zal ik proberen nog wat foto's te plaatsen.
 
DSC00460.jpg


DSC00461.jpg
 
Ik gok erop dat hier morgen een slotje om heen hangt. Je mag namelijk geen diensten aanbieden aan derden, helaas -O-

Mijn topic voor verhuur van m'n trailer was ook al gesloten ;(
 
Hallo,

aangezien ik mijn motortrailer niet dagelijks gebruik heb ik besloten om deze te huur aan te bieden. De ongeremde trailer is geschikt voor maximaal 2 motoren en ligt stabiel achter de auto. Een oprijplank en een disselslot zijn aanwezig, net zoals diverse sjorbanden.

Ik zit zelf te denken aan een vriendelijk MF-prijsje van 15 euro per dag. De trailer staat trouwens in Ommen (dichtbij Zwolle). Ik heb geen idee of hier vraag naar is, dus ik wacht het rustig af :)

Hieronder zal ik proberen nog wat foto's te plaatsen.

Kom je hem ook brengen voor dat geld _O-
 
Ik gok erop dat hier morgen een slotje om heen hangt. Je mag namelijk geen diensten aanbieden aan derden, helaas -O-

Mijn topic voor verhuur van m'n trailer was ook al gesloten ;(
o dat wist ik niet... mocht er toch nog iemand geinteresseerd zijn, stuur dan even een mail naar:

arjanhiemstra84 apestaart hotmail punt com
 
Het is inderdaad niet de bedoeling dat je handel drijft of op andere wijze commerciële activiteiten doet op M-F. Verhuur van zaken als trailers valt daar ook onder.

slotje dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan