Te koop 2 uitlaten voor Gsxr 600 K4

Status
Niet open voor verdere reacties.

pjee

MF veteraan
23 sep 2007
3.770
38
Ik bied hierbij 2 uitlaten te koop aan voor een gsxr 600 k4 (mischien kunnen ze ook op 750)

- Leovinci Carbon Evolution 2 (nette staat) 200,-
- Laser X pro gp demper (normaal voor k5/6 maar deze is speciaal aangepast voor een k4, en zie je dus niet vaak!!! 200,-

full
 
we komen in de buurt ;) , wil er echt 200 voor hebben boys..je hoeft niks aan te passen!!
 
zit e-keurmerk op!! gewoon in nette staat..
 
Laatst bewerkt:
Okee Yoshimura, mail je adres enz. even naar pj_eelman@hotmail.com en dat stuur ik mijn gegevens en dan kan hij op de post. yes?
 
de gp demper is onder voorbehoud verkocht..de leo is er nog!
 
@pjee
vraagje waar heb je dat mooie achterlicht vandaan en is het plug en play of komt er meer bij kijken.
grt
 
iemand heeft mij vandaag gemailt over de leo demper..ja er zit een e-keurmerk op decibelkiller bij, in zeer goede staat (maaar..ik heb het mailtje per ongeluk gewist, dus als diegene nog even terug wilt mailen:-)) @ krimpen, geen idee. heb hem zo gekocht
 
iemand heeft mij vandaag gemailt over de leo demper..ja er zit een e-keurmerk op decibelkiller bij, in zeer goede staat (maaar..ik heb het mailtje per ongeluk gewist, dus als diegene nog even terug wilt mailen:-)) @ krimpen, geen idee. heb hem zo gekocht

ik had je een mailtje gestuurd maar die had ik niet goed verstuurd ofzo (kreeg een mail terug dat ik verkeerde adres had ingevuld)

maar ik heb hem nogmaals gestuurd
 
Heeft de Leo trouwens een DB killer?
en waarom doe je hem al zo snel weg? :)
Als hij onder mijn 750K4 past, heb ik intresse
 
iemand heeft mij vandaag gemailt over de leo demper..ja er zit een e-keurmerk op decibelkiller bij, in zeer goede staat (maaar..ik heb het mailtje per ongeluk gewist, dus als diegene nog even terug wilt mailen:-)) @ krimpen, geen idee. heb hem zo gekocht

ja zit een decibelkiller bij, ik doe 'm weg omdat ik voor een heel systeem wil gaan van akrapovic of yoshimura :) mail me maar, pj_eelman@hotmail.com
 
Laatst bewerkt:
|( Shit weer een leuk uitlaatje gemist...

Mocht de ondervoorbehoud (van de GP) niet door gaan..dan kom ik graag je spaarpot vullen.
 
Laatst bewerkt:
Hee Pjee,

Ik zoek nog en uitlaatje om een keer op het circuit te gebruiken. Zie dat je een Leo met E-keur en DB-killer hebt.
Voor 75 euro maak ik je wel los :Y

Groeten Michel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan