Te Koop: 2x 5 SGT sessies Zaterdag 18 Juni Assen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tyl

Dutch ProClass 1000 #56
7 mrt 2004
26.439
46
Zeewolde
Tegen elk aannemelijk bod.

Aankomende Zaterdag op Assen.
2 plekken om 5 sessie te rijden. (Sport Grid Time)

Edit: Tis 18 Juni ;)
 
Laatst bewerkt:
Wel zin. R1 loopt goed. Maar andere dingen aan mijn kop. Plus dat we op paddock twee moeten staan ivm tt. En euhh de weersverwachting is ook niet super goed ;)
 
Wel zin. R1 loopt goed. Maar andere dingen aan mijn kop. Plus dat we op paddock twee moeten staan ivm tt. En euhh de weersverwachting is ook niet super goed ;)

Regenrijden is toch superleuk met je 600 :+
 
Je bedoeld die 7,5mm ;) Maar ik heb al besloten om toch te gaan rijden. Er is dus nog 1 dag te koop :P Tegen elk aannemelijk bod, voor mail adres zie paar posts hierboven.
 
He Tyl, flink van je. Ik kom zeker even kijken, ook al omdat een collega van mij rijdt. Had setje Pirelli's van mij gekocht, maar laat nu zijn Michelins er maar op zitten...
 
Hoi natuurlijk is droog het leukste maar vind regenrijden ook super om te doen.

Heb de soes al in de kar staan voor morgen op Bridgestones Rain.

Komt best goed en veel plezier morgen.

Gr Henk
 
Heb geen zin om nu nog te sleutelen, doe ik morgen op het primitieve paddock wel ;) Nu lekker slapn. Wekkertje gaat om 6:00.

Tot morgen Roel.
 
ach de een zegt zoveel mm de ander weer zus ik heb hem nog mooi op SC2's staan. O-)
ik hou de meest positieve berichten aan, het waait morgen als een malle en Assen is zoizo snel droog.
 
Laatst bewerkt:
Derde sessie en daarna was het droog. Had alleen geen zin meer
En ben naar huis gegaan. Ik bleef banden wisselen. ;)
 
Derde sessie en daarna was het droog. Had alleen geen zin meer
En ben naar huis gegaan. Ik bleef banden wisselen. ;)

Viel toch wel mee met wisselen gisteren?
Ik ben begonnen op regenbanden en derde sessie gewisseld naar slicks en de dag uit gereden.

Heb dus maar 1 keer hoeven te wisselen.

Gr Henk
 
Dan viel het dus uiteindelijk mee. Vooralsnog zijn de weersvooruitzichten voor de komende 14 dagen niet best. Ik heb Zandvoort nog staan voor 27 juni. En dan eventueel Oschersleben 1-3 juli. Maar zelfs daar zijn de vooruitzichten niet best voor. Daarna dan eventueel 6 juli ZAC Zandvoort, maar alleen als ik 27 juni ook daar droog heb kunnen rijden.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan