Te koop 2x aprilia rs 250 racers + reserveblok + heel veel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
16 apr 2005
204
0
zeeland
Te koop 2x aprilia rs 250 racers + reserveblok + heel veel onderdelen.
Wegens overstap te koop,
Aprilia rs 250, 2000, 5500 km, jolly moto uitlaten, WP stuurdemper, stalen remleidingen voor, MRA double bouble ruitje, Domino snelgas. Nieuwe supercorsas (150km oud) , Aangepaste vering. Het blok is zo goed als standaard maar wel erg snel, Zuigers en koppeling zijn 600 km oud. Deze motor is in super staat! En rijd echt super!

Aprilia rs 250, 1999, 2600 km, WP stuurdemper, stalen remleidingen, aangepaste vering, standaard blok, cilinders zijn er nog nooit af geweest. De powervalves zijn van beide motoren natuurlijk wel schoon gemaakt en afgesteld.

Reserve motorblok, 4200km blok is helemaal opnieuw op gebouwd. Krukas is gecontroleerd. Compleet met carburateurs en ontstkeking.

Verder nog zeer veel reserve onderdelen teveel om te noemen
Bijna 3 motorblokken in onderdelen , uitlaten, cupdempers, kuipdelen, radiateur, carburateurs, koppen met o-ringen, kabelboom, cdi,s, werkplaatshandboek enz..

Bij deze motoren zitten papieren maar geen kentekens. Ideaal als je wilt gaan racen of gewoon voor circuitdagen. Met deze motoren en bijbehorende onderdelen kun je nog jaren vooruit. Aprilia,s met deze kilometerstanden zijn zeldzaam aan het worden!! Gaat in principe alleen weg in een koop. Alles bij elkaar mag weg voor 6500 euro.
full

full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Hey....

Ik heb wel interesse in het losse blok...... ik heb gelezen dat je het het liefste verkoopt in 1 keer, maar goed bij deze toch een pging.

Ik heb zelf ook een rs 250 voor het circuit, maar mijn blok is vastgelopen, krukas en cylinder zijn niet echt meer bruikbaar.
Misschien kan je wel of het blok of eventueel een paar onderdelen toch los verkopen :$ O-)

Maar euh waarom stoppen met de 2 takt, het is toch verschrikkelijk leuk om op het circuit de cbr 600 en de r6 jes lekker ziek te maken?

ik hoor het wel....

groeten Maarten
 
Hey....

Ik heb wel interesse in het losse blok...... ik heb gelezen dat je het het liefste verkoopt in 1 keer, maar goed bij deze toch een pging.

Ik heb zelf ook een rs 250 voor het circuit, maar mijn blok is vastgelopen, krukas en cylinder zijn niet echt meer bruikbaar.
Misschien kan je wel of het blok of eventueel een paar onderdelen toch los verkopen :$ O-)

Maar euh waarom stoppen met de 2 takt, het is toch verschrikkelijk leuk om op het circuit de cbr 600 en de r6 jes lekker ziek te maken?

ik hoor het wel....

groeten Maarten

Ik wil het blok idd nog niet los weg doen. Want als ik de rest niet verkoop wil ik gewoon alles houden. En ik wil idd weer wel een 2 takt hoor een honda of yamaha 250.
 
Zo, beste verzameling :P

;) Ja, de laatste 5 jaar ben ik goed aan het verzamelen geweest! Met de gedachte dat ik het nooit meer weg zou doen! Maar toch overweeg ik nu een andere 2 takt! Ik weet wel dat als ik dit verkoop ik nooit meer een aprilila rs 250 koop, anders moet ik dit echt houden!
 
ik heb je een mail gestuurd naar je hotmail omtrent een yamaha 250

groet anand
 
Helaas, maar wel begrijpelijk, dat je niks los verkoopt.
Ben ik toch genoodzaakt om mijn verzameling uit te gaan breiden.

Ik moet ff overleggen ivm de stalling en de euro's.
Laat het zo snel mogelijk weten.

Gr Maarten
 
Helaas, maar wel begrijpelijk, dat je niks los verkoopt.
Ben ik toch genoodzaakt om mijn verzameling uit te gaan breiden.

Ik moet ff overleggen ivm de stalling en de euro's.
Laat het zo snel mogelijk weten.

Gr Maarten

ok, hou me op de hoogte! je kan me altijd een pm sturen voor me nummer.
 
Helaas, maar wel begrijpelijk, dat je niks los verkoopt.
Ben ik toch genoodzaakt om mijn verzameling uit te gaan breiden.

Ik moet ff overleggen ivm de stalling en de euro's.
Laat het zo snel mogelijk weten.

Gr Maarten

Verkoop je de onderdelen en maak je nog winst ook. :P
Ben ik misschien wel geinteresseerd in een van de RS en ;)
 
zo nog een paar fotos voor alle geintreseerden, nog even voor alle duidelijkheid er zit een compleet en goed reserveblok bij. Maar dit staat nog niet helemaal in elkaar, alles kan dus nog bekeken worden. Natuurlijk kan ik dit blok ook klaar maken. Over de verdere onderdelen het is niet zo dat je nog drie blokken in elkaar kunt zetten, zie het als reserve onderdelen. Het zijn 9 kistjes en vier assortimentdoosjes vol~en nog wat carters en uitlaten enz


full

full

full

full

full


full

full

full

full

full

full



De motor met de bestickering is mijn favoriet! daar is het meeste aan gedaan, kroonplaat is lichter gemaakt, shakelaars, contactslot, accu en achterrem reservior zijn van verwijderd. Het complete dashbord werk gewoon net als anders alleen als je de motor stil zet houd hij geen data vast. deze motor weegt met de jolly moto uitlaten iets van 128 kg. ongeveer 12 kg minder dan standaard. Beide motoren hebben een opvang reservior waar alle overlopen en ontluchtingen inuit komen nooit olie op de band dus!
full
 
Laatst bewerkt:
voor 1 van de 2 mag je mij ook altijd bellen

ik weet het ik weet het, 't is maar dat jij het weet ook ;)

veel succes alvast, ze zijn echt de moeite
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan