Te koop: 2x Bluetooth Headset Maginon MBH-100 (Aldi) VERKOCHT

Status
Niet open voor verdere reacties.

PatrickSoler

MF veteraan
16 apr 2015
2.390
9
Leiden
Hierbij bied ik mijn headsets aan vanwege het feit dat ik overgestapt ben naar Sena.
Ze liggen te verstoffen in de kast, erg zonde. Al helemaal omdat het om een ongebruikte set gaat.

In 2017 heb ik twee setjes gekocht bij de Aldi zodat vriendinlief en ik wat makkelijker konden communiceren op de motor. Ook als ik alleen reed veel plezier van gehad door muziek te kunnen luisteren.
Na een jaartje werd echter de stekkeringang wat lam van mijn headset, waardoor soms maar 1 oortje het deed. Bij de headset van mijn vriendin brak de houder af toen ze haar helm eens liet vallen. Gelukkig geeft Maginon 3 jaar garantie en ik hier heb dan ook gebruik van gemaakt.
Beide setjes heb ik opgestuurd, en zoals in de brief te lezen twee nieuwe setjes retour gekregen. Omdat ik de Sena al in gebruik had heb ik de nieuwe setjes nooit meer gebruikt.

Het betreft een leuk instapmodel wat zeker de prijs waard is.
Zoals velen waarschijnlijk al weten, het gaat om de headset die eens in de zoveel tijd weer in de schappen van de Aldi ligt. Normaal zit er om de doos nog een omhulsel, maar deze heeft Maginon niet meegestuurd.

Hier de link naar het artikel op de site van de Fabrikant:
http://www.maginon.com/website/nl/produkte/pc-und-mobil/handy-tablet/mbh-100/

Ik heb destijds 100 euro betaald voor de 2 headsets.
Mijn vraagprijs is 60 euro incl. verzending.
Bij interesse, PM of reactie, allebei prima.

Gr,
Patrick

InkedIMG_8138_LI.jpgIMG_8139.JPGIMG_8140.JPG

Aankoopbewijs
IMG_7804.JPG

Retourbewijs betreffende vervanging
InkedIMG_8141_LI.jpg
 
Hierbij bied ik mijn headsets aan vanwege het feit dat ik overgestapt ben naar Sena.
Ze liggen te verstoffen in de kast, erg zonde. Al helemaal omdat het om een ongebruikte set gaat.

In 2017 heb ik twee setjes gekocht bij de Aldi zodat vriendinlief en ik wat makkelijker konden communiceren op de motor. Ook als ik alleen reed veel plezier van gehad door muziek te kunnen luisteren.
Na een jaartje werd echter de stekkeringang wat lam van mijn headset, waardoor soms maar 1 oortje het deed. Bij de headset van mijn vriendin brak de houder af toen ze haar helm eens liet vallen. Gelukkig geeft Maginon 3 jaar garantie en ik hier heb dan ook gebruik van gemaakt.
Beide setjes heb ik opgestuurd, en zoals in de brief te lezen twee nieuwe setjes retour gekregen. Omdat ik de Sena al in gebruik had heb ik de nieuwe setjes nooit meer gebruikt.

Het betreft een leuk instapmodel wat zeker de prijs waard is.
Zoals velen waarschijnlijk al weten, het gaat om de headset die eens in de zoveel tijd weer in de schappen van de Aldi ligt. Normaal zit er om de doos nog een omhulsel, maar deze heeft Maginon niet meegestuurd.

Hier de link naar het artikel op de site van de Fabrikant:
MBH-100

Ik heb destijds 100 euro betaald voor de 2 headsets.
Mijn vraagprijs is 60 euro incl. verzending.
Bij interesse, PM of reactie, allebei prima.

Gr,
Patrick

Bekijk bijlage 1344518Bekijk bijlage 1344516Bekijk bijlage 1344517

Aankoopbewijs
Bekijk bijlage 1344515

Retourbewijs betreffende vervanging
Bekijk bijlage 1344519
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan