Te koop: 3 (socio) kaarten GP Catalunya 6-8 juni

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericinbcn

Rookie
1 mei 2008
3
0
Hola todos,

Het afgelopen weekend hebben we (heerlijk in het zonnetje) genoten van de F1 en de sfeer op het circuit van Barcelona.
Beetje jammer van de eind-uitslag, als Alonso-fan... :-)

Omdat Motorsport (op 2 wielen) niet echt 'ons ding' is en om wat terug te verdienden van onze jaarkaart, hebben we besloten onze kaartjes te koop aan te bieden aan iemand die fan is van de Moto GP.

We hoeven er niet veel geld voor te hebben, maar we kunnen ze alleen aanbieden aan iemand die we 100% kunnen vertrouwen, omdat het seizoenspassen (Socio) zijn. Na afloop willen we de passen dus weer terug. Daarom is het het makkelijkst als de koper woont of kennissen heeft in/nabij Barcelona.


Het Socio (fanclub)-gebied, is het oranje gekleurde gebied, aan het eind van het rechte stuk, tegenover de F tribune. Deze kaarten zijn normaal gesproken niet te koop.

Zie ook Moto GP- Grand Prix Cinzano of Catalonia tickets


We dachten aan zo'n 60 euro p/st voor drie dagen. (Maar meer is natuurlijk welkom! :-))

We verkopen ze alleen per drie (of per twee, dan ga ik zelf mee), maar nogmaals alleen indien we het vertrouwen. De parkeerplaats is inbegrepen, de reis er naartoe natuurlijk niet.

De races vinden plaats op 6-8 juni en meer info vind je op www.circuitcat.com/catalan/venta/index_gp.asp en http://www.motogp.com/en/circuits/Circuit+De+Catalunya/2008

Mail maar als je interesse hebt.

Saludos desde Barcelona,
Eric
 
Beste man,

ik woon zelf helaas niet in Barca, maar ik heb wel degelijk interesse. Als het feit dat ik in NL woon geen probleem is, dan zou ik de pasjes graag overnemen voor een paar dagen.

Ik zal morgen aan een collega van mij, die ook motorgek is, vragen of hij geinteresseerd is. Mocht hij van de partij zijn, dan zou ik graag de verdere details met je willen bespreken om je pasjes over te nemen en daarna weer retour te geven.

Om jouw vertrouwen in ons te vergroten zouden we eventueel een borg kunnen geven in de vorm van persoonlijk bezit of geld, maar de details kunnen we later bespreken.

UPDATE: vandaag op kantoor kom ik erachter dat mijn collega in Assen aan het rijden is op het circuit. Als je het niet erg vindt, maandag kan je definitief antwoord krijgen. Dan is hij op kantoor. Telefonisch krijg ik hem niet te pakken helaas.
 
Laatst bewerkt:
Ik en mijn vriendin willen daarheen gaan (en de week ervoor naar Italie). Ik zou dus graag 2 kaartjes van je willen overnemen. Kun je mij mailen op pieterbasten (@) hotmail (.) com

Wij zijn een paar dagen voor de motogp in Barca en blijven er ook nog een paar dagen na de race. Het brengen en halen van de kaartjes moet dus geen probleem zijn, omdat we met de auto zijn.
 
Laatst bewerkt:
ik lees het nu pas, maar ik heb ook interesse in twee van de drie kaarten.

ben ik te laat?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan