Te koop: 3 (socio) kaarten MOTO GP Catalunya 6-8 juni

ericinbcn

Rookie
1 mei 2008
3
0
Hola todos,

Het vorige weekend hebben we (heerlijk in het zonnetje) genoten van de F1 en de sfeer op het circuit van Barcelona.
Beetje jammer van de eind-uitslag, als Alonso-fan... :-)

Omdat Motorsport (op 2 wielen) niet echt 'ons ding' is en om wat terug te verdienden van onze jaarkaart, hebben we besloten onze kaartjes te koop aan te bieden aan iemand die fan is van de Moto GP.

We hoeven er niet veel geld voor te hebben, maar we kunnen ze alleen aanbieden aan iemand die we 100% kunnen vertrouwen, omdat het seizoenspassen (Socio) zijn. Na afloop willen we de passen dus weer terug. Daarom is het het makkelijkst als de koper woont of kennissen heeft in/nabij Barcelona.


Het Socio (fanclub)-gebied, is het oranje gekleurde gebied, aan het eind van het rechte stuk, tegenover de F tribune. Deze kaarten zijn normaal gesproken niet te koop.

Zie ook Moto GP- Grand Prix Cinzano of Catalonia tickets


We dachten aan zo'n 60-80 euro p/st voor drie dagen. (Maar meer is natuurlijk welkom! :-))

We verkopen ze alleen per drie (als het écht niet anders kan, dan eventueel ook per twee, dan ga ik zelf mee), maar nogmaals alleen indien we het vertrouwen. De parkeerplaats is inbegrepen, de reis er naartoe natuurlijk niet.

De races vinden plaats op 6-8 juni en meer info vind je op http://www.circuitcat.com/catalan/venta/index_gp.asp (www.circuitcat.com/catalan/venta/index_gp.asp) en http://www.motogp.com/en/circuits/Circuit+De+Catalunya/2008

Mail maar als je interesse hebt.

Saludos desde Barcelona 8-) ,
Eric
 
ik zag dat je ook een topic hebt geopend in het te koop forum, helaas zijn er al mensen voor geweest.

even een vraagje tussendoor dan maar: kun je ook op de racedag zelf nog toegangskaarten kopen? het lijkt wel alsof ik alleen voor alle drie de dagen een kaart kan kopen.

misschien dat je het weet :)



oh en afgezien van de plek waar jij zit. wat zijn nog meer goede plekken dat je weet?
 
Laatst bewerkt:
ik zag dat je ook een topic hebt geopend in het te koop forum, helaas zijn er al mensen voor geweest.

even een vraagje tussendoor dan maar: kun je ook op de racedag zelf nog toegangskaarten kopen? het lijkt wel alsof ik alleen voor alle drie de dagen een kaart kan kopen.

misschien dat je het weet :)



oh en afgezien van de plek waar jij zit. wat zijn nog meer goede plekken dat je weet?

Ik ben de gelukkige geweest die de kaartjes van Erik heb gekregen.

Je kunt nog via de site van rtl7 en dan door klikken naar de motogp tickets kaarten halen. Tribune C vonden wij eerst eigenlijk het mooiste. Zij belden me vandaag dat ze daar nog 2 kaarten voor vrij hadden. Die hebben ze dus nog liggen.

Ik hoorde dat je daar in de buurt, maar ook aan het circuit nog wel kaarten kunt halen, maar het zijn dan waarschijnlijk niet de beste plekken, of tegen een iets hogere prijs (prijzen worden niet enorm hoog opgestuwd voor motogp's is mijn ervaring, bij voetbal of concerten is dat wel anders).
 
Terug
Bovenaan Onderaan