Te koop: '99 BMW R1100RT

cdegroot

Die hard MF'er
1 okt 2004
505
0
Amersfoort
Ik verkoop mijn BMW R1100RT omdat ik te weinig tijd hem zelf te onderhouden. Er zit wat achterstallig onderhoud op en hij ziet er gebruikt uit, maar voor zover ik kan nagaan is-ie technisch prima in orde.

95000km, versnellingsbak door Joost gereviseerd ik schat zo'n 20000km geleden.

Plussen:
  • Driedelige kofferset van BMW
  • Extra hoog en normaal toerscherm
  • Stuurverhoging voor langere rijders
  • Ohlins schokdempers (originele dempers heb ik ook nog voor als ze in de revisie moeten)
  • Handvatverwarming, in-dash 12V aansluiting, BMW alarm
  • In zeer goede staat verkerende Michelin Pilot Duo banden, vrijwel nieuwe gel accu

Minnen:
  • Koppeling slipt iets bij sportief rijden, bij normaal rijden merk je het niet. Ik heb bij ongeveer 90000km de koppeling vervangen, denk dat er iets smeermiddel op de platen gekomen is
  • ABS knippert, moet iemand met de juiste apparatuur eens naar kijken
  • Hij is een keer van de standaard gevallen, rechterspiegel heeft wat valschade en het dashboard ook
  • Op het moment brandt het remlicht continu, is net gebeurd moet ik nog naar kijken (wsch kwestie van een schakelaar vervangen)
  • Snelheidsmeterkabel moet opnieuw vastgezet worden (ook kleine klus, maar ik gebruik sowieso de Garmin voor de snelheid ;) - meebieden op de Garmin Pilot III kan, inclusief RAM mount).

Superfijne motor, en als je niet op optiek let heb je een hele goeie koop. Als ik tijd had hem te onderhouden zou ik hem nooit weg willen doen, maar aangezien ik die niet heb ga ik maar eens op zoek naar iets waar je minder plastic af moet schroeven voor je kan sleutelen :)

Ik wil er tegen de 4000 euro voor hebben.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan