Te Koop Aangeboden/Gevraagd opmerking

Tiez

MF veteraan
27 okt 2005
8.128
2
Groningen
Hola! Ik had een opmerking/vraag mbt het Te Koop gedeelte. Eerst ff gekeken, maar kon er geen (recent) topic over vinden dus bij deze: Vooral in het TKA deel zie je vaak topics voorbijkomen van mensen die zich enkel en alleen registreren om hun motor te verkopen. Vaak zijn het dan ook nog hinderlijke topics met weinig info, of simpelweg een linkje naar marktplaats.nl :X

Voorbeeldje: klikkerdeklik

Is het niet een idee (als het mogelijk is) om mensen pas de mogelijkheid te geven om een topic te kunnen openen in TKA/TKG wanneer ze een minimum aantal replies achter hun naam hebben? Of dat je bijv. eerst een bepaalde periode geregistreerd moet zijn? Scheelt denk ik een hoop loze topics in het betreffende deel en het zal ook een hoop inactieve leden schelen, lijkt me.

Just my 2 cents...
 
zal mij eigenlijk worst wezen of iemand zich alleen aanmeldt om wat te verkopen, het doet mij de broek niet bollen.
 
Daar is al eerder naar gevraagd en tot nu toe willen we ook nieuwe gebruikers de mogelijkheid geven om iets te verkopen op MF :)
 
zouden jullie de topics van ''tekoop kleding'' willen bijhouden ;)

er staan echt veel topics in die gesloten kunnen worden of sterk verouderd zijn -O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan