Te koop aangeboden : Honda CX500

CaptainSlow

MF'er
24 mrt 2007
249
0
Oegstgeest
Altijd met veel plezier op rondgereden, leuke (beginners) budget bike met cardan.
Aan de bijna perfecte uitlaat is te zien dat hij geen pekel heeft meegemaakt.

Eerste model van de Honda CX500, start en rijd prima.
Ziet er voor zijn leeftijd (1979 als ik mij niet vergis) prima uit.
Rond de 67.000km's gelopen

Twee dingen niet optimaal, blauw kapje voor accu is kwijt (deze is op motorsloop nog wel te vinden maar hij is zonder ook te rijden) en de achterband loopt in twee weken leeg en is ook wel aan vervanging toe eigenlijk.

Zadel is prima geen scheuren.
Accu is nu 1 jaar oud en hangt constant aan de druppel lader.

Carb's zijn vorige jaar nog helemaal gereinigd en weer keurig in elkaar gezet.

Doe een leuk bod, ik hoef er niet de wereld voor te hebben maar ik ga mijn klassieker niet voor 100 euro wegdoen.

DCP_0352.JPG"


DCP_0354.JPG"


DCP_0356.JPG
 
Voor 500 euro staat hij nu even gereserveerd voor Apocalypse, je hebt mail! :)

Bedankt voor alle biedingen heren, goed om te zien dat er geen onzin bedragen worden geboden voor dit leuke motortje...hij ploft leuker dan mijn TDM 850 en wat dat betreft vind ik het jammer om hem weg te doen.
 
Ik kom binnenkort terug op je bod Mark, maar ik wil er eigenlijk wel minimaal 400 euro voor hebben.
 
Laatst bewerkt:
Zie ik nou goed dat het stuur vast zit met een band :+

Hehehe, tsja, het is en blijft een oldtimertje he! :+
Af en toe het bandje strak aantrekken en niet te hard sturen en alles komt goed!

Nee hoor, alles aan dit motortje zit vast en is hard, er is niets doorgerot of gaar gedraaid tot zover ik het ben tegengekomen.
Ook de brug is hard en zit nog goed in de lak.

Wel heeft de motor het typische CX500 euvel dat als je hem lang stil laat staat met benzine in de carbs dat je deze even moet draaien met een schroevendraaier..kost je 2 min, daarna zet je de benzine kraan weer open, giet je de benzine terug in de tank en start hij zonder problemen in een tel of 2.

Ik ben gewoon eerlijk over wat er verder mis is in mijn openingstopic, de rest is echter zodanig netjes en goed dat ik denk dat de motor wel 400 mag opbrengen..is er niemand hier die dat ervoor geeft? 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan