Te koop aangeboden: Set bandenwarmers, Metzeler Racetecs 190/55 - 120/70 en remblokken

Giel0

MF veteraan
9 aug 2005
24.167
481
Heren, dames,

Hierbij het volgende te koop aangeboden ivm verkoop motor:

Achterband Metzeler Racetec. 1 Sessie gebruikt, verder altijd droog en donker opgeslagen DOT 4214.€ TEAB
EBC remblokken voor Ducati 1098, wellicht ook voor andere merken, dat durf ik niet te zeggen. 2 Sets, dus voor beide klauwen. Prima blokken voor op straat alswel circuit voor beginnende/langzamere rijder.€ TEAB

EBC remblokken. Nieuw in de verpakking. Sowieso geschikt voor de Brembo klauwen op een 1098, wellicht ook voor andere merken/types.
IMG_2661k.jpg

Achterband. Metzeler Racetec Interact 190/55. Zoals je ziet is het een oud bandje, uit 2014. Vorig jaar 3 dagen Aragon gereden in de zomer met ook een '14 bandje en dit jaar op Almeria. Eén sessie gereden met dit bandje welke ik vorig jaar heb aangeschaft bij een motorzaak die ook in banden handelt.
IMG_2653k.jpgIMG_2654k.jpgIMG_2655k.jpgIMG_2656k.jpg

Band uiteraard het liefst ophalen gezien de grootte.

Groet, Giel
 
Laatst bewerkt:
De bandenwarmers en voorband zijn gisteren verkocht. Voor de liefhebber heb ik dus nog een achterband (tegen elk aannemelijk bod!) en de remblokken liggen.
 
Schop! Laten we het er maar op houden dat het in de wintermaanden wat rustiger is en ik er daarom nog niet vanaf ben!

Zowel achterband als remblokken tegen elk aannemelijk bod!
 
De remblokken zijn verkocht! Nu rest alleen nog het achterbandje. Zou leuk zijn als ik er nog iemand blij mee kan maken voor een zacht prijsje, anders breng ik hem naar grofvuil.
 
Wel interesse in het achterbandje .. welk type is het SC1, SC2, SC ?
Waar woon de gei? .. ik woon in Zoeterwoude.
Wat wil je er voor hebben?
 
Wel interesse in het achterbandje .. welk type is het SC1, SC2, SC ?
Waar woon de gei? .. ik woon in Zoeterwoude.
Wat wil je er voor hebben?
Excuus late reactie. Kijk niet meer elke dag op mf..

Het is een K2 compound en op te halen in Hoorn, uurtje rijden bij je vandaan zie ik. 50 Euro lijkt me een prima prijs ervoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan