Te koop ABUS Ketting

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vries

MF'er
1 okt 2006
37
0
Te koop aangeboden mijn ABUS ketting.

ABUS ketting met de lengte van 100 cm.
Aan één kant voorzien van een oog zodat de ketting doorgelust kan worden.
Perfect in combinatie met een schrijfremslot zodat je de motor (of brommer - scooter) aan een paal o.i.d. vast kunt zetten.
Voorzien van nylon beschermingshoes.
De ketting geeft een goede bescherming tegen diefstal, zeker in combinatie met een schrijfremslot.

De ketting heeft mij € 70 gekost.

~Nu voor € 40.
Aangepaste prijs € 37,50

full
 
Laatst bewerkt:
Ik ben zeker geinteresseerd, maar wat wil je er ongeveer voor hebben inclusief verzendkosten. Tenzij je in Noord-Holland woont, dan kom ik hem wel ophalen. Als begin bedrag noem ik maar € 20 op.
 
Ook ik heb er wel interesse in, mocht je in de buurt van Almere wonen dan hoor/lees ik dat graag! ;)
 
Beste Vayip en Zwarte XX,

Ik woon in de provincie Groningen maar indien een van jullie € 40 euro ( = inclusief verzendkosten) naar mij overmaakt stuur ik het als een pakket naar je huis toe.
 
Laatst bewerkt:
Nog 1 vraag: de ketting is in goede staat of.....

Ik ben volgende week in groningen, als je het niet erg vindt
kom ik hem ophalen. Anders via de post. Welke dagen ben je
volgende week rond 5 uur beschikbaar.
 
Beste Vayip,

De ketting is goede staat, dit geldt ook zeker voor de nylonhoes die er omheen zit.
Deze vertoont geen slijtplekken.
Klaar voor gebruik.
 
Laatst bewerkt:
Ik bel je zondagavond wel even op. Of ik kom hem zelf ophalen komende week, of anders toch via de post. Zondag hoor je in elk geval van me.
 
Kick voor de ketting.
Omdat ik met pech langs de weg stond en de ketting niet zelf heb kunnen ophalen (wil hem zelf toch 1st zien) is hij weer beschikbaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan