Te koop: AIM Solo GPS laptimer en prestatielogger

Status
Niet open voor verdere reacties.

Atiba#177

MF'er
19 mrt 2006
77
0
's-Hertogenbosch
Complete AIM Solo GPS laptimer en prestatielogger.

Zo goed als nieuw en technisch in perfecte staat. Werkt 100% inclusief alle toebehoren:

De Solo GPS laptimer wordt geleverd inclusief:
-12 V externe voedingskabel
-230 V oplader
-USB PC downloadkabel
-montagebeugel
-GPS manager en Race Studio Analysis software
-Nederlandse handleiding

Afmetingen: 95x75x30 mm

De AIM Solo GPS race laptimer/datalogger/prestatiemeter is zeer geschikt als laptimer op motorfietsen, scooters, in (rally)auto's, boten of andere voertuigen. De Solo beschikt over een zeer nauwkeurige ingebouwde 10 Hz GPS ontvanger waarmee rondetijden, positie, afgelegde weg, gereden lijnen, snelheid en acceleratie worden opgeslagen in het geheugen. De laptimer is voorgeprogrammeerd met de werkelijke start/finish lijnen van vele circuits in de hele wereld maar uiteraard kunt u ook zelf circuits toevoegen. Alle data kan gedownload en geanalyseerd worden op de PC en tevens geïmporteerd worden in Google earth. Uiteraard kan de data ook worden terug gelezen op het display.
U kunt zelf bepalen welke informatie u op het beeldscherm wilt weergeven.
Daarnaast kan de Solo GPS laptimer ook acceleratietesten uitvoeren (1/8 mijl, 1/4 mijl, 0-100 km/h 0-160 km/h, 0-100 meter, 0-400 meter en 0-1000 meter). Tevens is de Solo geschikt voor het meten van tijden op een niet gesloten circuit waar de startlijn en de finish niet op hetzelfde punt liggen (bijvoorbeeld bij rally of sprints).

Ondanks de vele functionaliteiten is de Solo zeer eenvoudig te bedienen vanwege de intuitieve Nederlandse menustructuur.


Prijs: €250

Bij interesse graag een PB of een mail. Bedankt.


full
 
Laatst bewerkt:
Ja ik heb wel interesse, maar vanwaar je vraagprijs? Ik kan hem nieuw kopen voor € 363.
 
Ja ik heb wel interesse, maar vanwaar je vraagprijs? Ik kan hem nieuw kopen voor € 363.


Dit is een hele speciale, geeft een snellere tijd aan dan je daadwerkelijk rijdt :+ ;)

Nee je hebt gelijk, had me vergist in de prijs. Nu aangepast! Ik ontvang graag je pb indien nog interesse, bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan