Te koop: Alpinestars SX-1 overal [nieuw]

Status
Niet open voor verdere reacties.

2-wheel fanatic

MF veteraan
8 mrt 2004
6.710
1
Te koop:

Nieuwe Alpinestars SX-1 overal
Staat: nieuw
Kleur: grijs
Maat: 50
Weggeef prijs: € 675,- Bodemprijs € 625,-

Geschikt voor lengte 1.70-1.80 mtr / gewicht 70-80 kg

Foto=DKYOA3PP


Foto=XMDSGTSY


Meer informatie is te vinden op de site Alpinestars SX-1
 
Laatst bewerkt:
als je nu naar een opruiming gaat of een beurs afwacht dan heb je misschien meer geluk.

Ik wil natuurlijk geen verkooptopic verneuken....
 


Mensen die wel interesse hebben, zie mijn profiel voor mijn email adres *O*
 
Laatst bewerkt:
Zeg mensen, ik heb een fout gemaakt, jammer [jullie zijn allemaal perfect, was ik vergeten] Ik probeer mijn pak alsnog te verkopen, ben je NIET geïnteresseerd dan hoef je ook niet te reageren [sukkels]

Mensen die wel interesse hebben, zie mijn profiel voor mijn email adres *O*
mag je tniet terugbrengen trouwens?elke klant heeft het recht zijn aankoop te retourneren toch?
 
Nee, dat is niet waar. Het is een gunst van de winkelier om het goed eventueel terug te nemen en zeker geen recht. Koop=koop.
het is een recht van de koper om zijn aankopen binnen 30 dagen na aankoop terug te brengen zonder opgaaf van reden
 
ik heb verleden jaar een spidi overal gekocht bij termaat nijmegen thuis gekomen bleek dat ik niet zonder hulp in of uit mijn overal kon door het verdraaien van de schouder bescherming. :( na terug kontakt opgenomen te hebben met termaat zonder problem een andere overal alpinestars gekocht die trouwens goedkoper was. Het resterende bedrag kon ik bij hen opkopen en dit zonder tijdslimiet :9 over service gesproken :Y :Y :Y :} :}
 
ik heb verleden jaar een spidi overal gekocht bij termaat nijmegen thuis gekomen bleek dat ik niet zonder hulp in of uit mijn overal kon door het verdraaien van de schouder bescherming. :( na terug kontakt opgenomen te hebben met termaat zonder problem een andere overal alpinestars gekocht die trouwens goedkoper was. Het resterende bedrag kon ik bij hen opkopen en dit zonder tijdslimiet :9 over service gesproken :Y :Y :Y :} :}

Denk da'k voor 'n combi ga :}
 
nieuw 639 euro... 8-) ;)


http://www.fc-moto.de/
druk op....
produkte/lederkombis/Lederkombi RESTPOSTEN /Alpinestars SX-1 1teiler

ben aan het uitkijken voor een pak,vandaar dat ik weet dat ze daar hangen voor die prijs..
 
Laatst bewerkt:
nieuw 639 euro... 8-) ;)


http://www.fc-moto.de/
druk op....
produkte/lederkombis/Lederkombi RESTPOSTEN /Alpinestars SX-1 1teiler

ben aan het uitkijken voor een pak,vandaar dat ik weet dat ze daar hangen voor die prijs..

Heel leuk. Maar het gaat om korting van een restpartij. De maat/kleur die de topicstarter aanbiedt, is er niet te krijgen. Oftewel, zo goedkoop zal ie wel niet zo snel meer te krijgen zijn (heb verder overigens niet gezocht).
 
Heel leuk. Maar het gaat om korting van een restpartij. De maat/kleur die de topicstarter aanbiedt, is er niet te krijgen. Oftewel, zo goedkoop zal ie wel niet zo snel meer te krijgen zijn (heb verder overigens niet gezocht).
heel leuk dat je reageert.. :+
heb gisterenavond gebeld en de pakken zijn er nog wel degelijk te krijgen...
zaterdagvoormiddag ga ik er één halen.. :Y
restpartij of niet...ze hangen er aan die prijs..
 
heel leuk dat je reageert.. :+
heb gisterenavond gebeld en de pakken zijn er nog wel degelijk te krijgen...
zaterdagvoormiddag ga ik er één halen.. :Y
restpartij of niet...ze hangen er aan die prijs..

Schrale site dan, als ze zeggen dat ze ze niet meer hebben :z
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan