Te koop: Aprilia rs 125 Troy Corser

Status
Niet open voor verdere reacties.

Monstra

MF veteraan
3 apr 2005
2.745
0
Vries
Hallo allemaal!

Ik, Appies_girl, doe mijn motor weg in verband met groot rijbewijs. De motor is altijd netjes warm gereden en altijd goed onderhouden. Hij heeft zijn beurten op tijd gehad. De 10.000 km beurt is gedaan, dus hij is voorzien van een nieuwe zuiger. Er zit een nieuwe achterband om en de motor is voorzien van nieuwe ketting en tandwielen.

bouwjaar: 2002
km stand: 11.800

mijn vraagprijs is 2750 euro. Voor meer informatie mag je mailen naar lizardon14@hotmail.com, wil je telefonisch contact mag dit op 0592-543508 of 06-51067143

en natuurlijk een fotootje
full
 
Laatst bewerkt:
als ik niet in de lappenmand zat had ik em gekochr :Y :+

zeker mooie fiets, in gave toestand *O* .
kick :]
 
jaaaa, die heb ik gehad als brommer! :D toen ik nog lief klein en onschuldig was en nog puisten had! (niet zo lang geleden dus :X )
Ik heb helaas het geld ook niet, maar anders..... :]
 
Moet eerst deze maand m´n rijbewijs nog halen, al heb ik die en de fiets staat nog te koop ben ik wel serieus geintereseerd!

Super mooie fiets om te zien hoor!
 
Ik zal zo zeggen, haal je rijbewijs maar! Dan kunnen we dan altijd praten..

het is ook echt een super stuurfiets! best wel jammer dat ie weg gaat hoor... altijd heel veel plezier van gehad! nog ff fotootje dan maar:

full
 
danku danku! En mensen er zit ook een nieuwe achterband onder... dus kun je nog heerlijk sturen de komende zoveel kms! :]
 
ja zeker staat hij nog te koop... hij wacht met smart op een nieuw baasje
 
daarom gemiddelde prijs is daar zowieso al 2800 euro.

En dat vindt ik alsnog te duur, want dan heb ik nog garantie bij de dealer.
 
Die is zeker mooi!

Heb net mijn eigen rs125 verkocht, maar het zijn idd lekkere stuurfietsjes!

veel succes met de verkoop!
 
nogmaals mensen het is een vraagprijs... en ja als je voor wel drie maanden garantie wilt gaan...

nog vergeten te zeggen: De motor is ook voorzien van nieuwe ketting en tandwielen!
 
Supermotor, live in actie gezien en je trekt zeker de aandacht :Y met zon plof :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan