Te koop: Aprilia RSV 2001 € 2899,-

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja met 60, 130 ook :P

weet hoe een 10 (2004) rijdt en deze mille, allebei gifkikkers *O* *O*

het gaat om je rechterpols en gezond verstand, dit kreeg ik een beetje na mijn valpartij (coma) -O-
Ik heb t topic toentertijd gevolgd ja ;)
 
Verse foto's in de openingspost.

@sjeik, prima hoor. Het is een eerlijke fiets en er valt niets te verbergen. Als diegene die lezen en reageren maar niet in de war raken door de foto's in verschillende toestanden ;)

Zoals Rasco al aangeeft, het is gewoon een fiets in zeer goede staat, echter met wat krasjes op het huidje...
 
Weet niet hoe je dat voor elkaar krijgt, maar dan moet je toch wel je best doen. Dat gaat niet vanzelf.

gas geven :P

kan echt wel O-) al was het in het begin niet mijn bedoeling geweest, maar na verloop van tijd is het echt wel te doen, gas geven, los laten en vol gas geven , beetje trekken aan het stuur en hoppa, maar toen was ik nog jong en onbezonnen, nu weet ik beter, na die klapperrrrrrr :(

@beerhunter, heb mijn foto's verwijderd, tis jou verkooptopic ;)

zie het maar als een kickie
 
:W
\[offtopic]
ziet er nu toch heel anders uit, vorig jaar nieuwe pui erin gehangen\[offtopic]


dag foto :W

Woont "Joep" nog bij je om de hoek? Die altijd die bus van Signovation voor de deur had? Dan doe hem maar de groeten van me.

Moet ik dit nog anders formuleren voordat het duidelijk is?Het zou aan mij kunnen liggen natuurlijk...

Ligt niet aan jou, mensen lezen niet.

Op MP duidelijk erin staat wat ik nog heb en dat je niet hoeft te bellen/mailen voor andere delen... "Heb je toevallig nog een frame?" B| "Oh ja! Verrek, kom ik hier net in mijn kontzak tegen!" |(
 
Ligt niet aan jou, mensen lezen niet.

Op MP duidelijk erin staat wat ik nog heb en dat je niet hoeft te bellen/mailen voor andere delen... "Heb je toevallig nog een frame?" B| "Oh ja! Verrek, kom ik hier net in mijn kontzak tegen!" |(
Dus je hebt écht zo'n dikke reet? :P
 
Tja, als je nou een B12 wilde inruilen...


:+


Nee geintje. Van wat ik van jou weet zorg je teringgoed voor je fietsen, dus met deze zal echt niks mis zijn. Blijven vette dingen! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan