Te koop Bandenwisselaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja hoor ik heb 'm nog. Hij moet weg omdat ie volgend seizoen niet meer gebruikt gaat worden, en dus vreselijk in de weg staat
 
Het is een bod...

Ik wil wel iets stijgen ;) Ach het is winter. Heb hem op z'n vroegst pas in maart/april nodig.
 
Mits inderdaad prima werkend zou ik er 500,= voor over hebben, evengoed staat die waarschijnlijk in Assen en ik woon een eind weg vandaar, geen idee hoe ik deze naar hier zou kunnen krijgen, heb zelf geeneens een blik :')
 
Hoi, ik had samen met een maat afgesproken om als er zo'n apparaat te koop zou komen we hem samen zouden kopen. Probleem is dat hij op vakantie is en ik dus niet weet of ie deze ook wil hebben. Nu zou ik hem dus graag voor een week willen reserveren, aangezien ik zelf een hekel aan mensen heb die iets reserveren en dan toch niet kopen wil ik alvast een aanbetaling doen. Graag mailen hierover, ik wilde op je site een email adres zoeken maar daar zitten een paar virussen op...

groet, mick
 
Laatst bewerkt:
Nog een vraagje trouwens, er staat werkdruk 10 bar, betekent dat dat je hem ook op lucht aan moet sluiten of gebruikt ie echt alleen stroom? :$
 
Je hebt een compressor nodig om die schep te laten werken die de band het midden van je velg in duwt. Die doet het het best op 10 bar. Zeker bij harde anti-vierkant-word banden :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan