Te koop bij de Oosterburen, Mondial Piega streetfighter

Suzuha TR1

MF veteraan
12 aug 2010
7.141
4
Europa
Deze kwam ik tegen op een van mijn vele speurtochten, de vraagprijs is €3000.00 en dat `lijkt mij` eerlijk gezegd waanzin als je ziet hoeveel werk er al in zit, het spuitwerk heeft dat alleen al gekost als je het mij vraagt.

Ik vermoed dat de bouwjaren een jaar of 5-6 geleden is geweest als je naar de wijze kijkt waarop de uitlaat is ontworpen én de velgen......daar zijn nu echt véééél mooiere voor in de markt.

Het frame schijnt dus een Mondial Piega te zijn, was dat ook niet het frame wat ik hier eerder heb gezien? Diegene was ook een SP1 aan het bouwen en kocht uiteindelijk ook zo`n frame? Hij zal zich hier wel melden, mijn geheugen is echt aangetast... :X , verder een mooie set zelfgemaakte kroonstuk/T-stuk en ook de tank + zit zijn zelfbouw......leek mij vet genoeg om hier te showen, niet? Het spuitwerk moet je van houden, maar een Action busje is zo gehaald.....ik ben denk ik verliefd op dit frame.....zo f.cking gaaf!

Jullie zien waarschijnlijk nog veel meer mooie details, zie maar:
full


De rest van de foto`s kan ik niet opslaan en hier plaatsen :?
Hier is de link: Motorrad gebraucht kaufen | eBay Kleinanzeigen

De beste man heeft ook nog een zo te zien 15 jaar oude RAU fighter te koop voor €13.000.....maar die is echt zo verouderd......da`s toch een nadeel van zelfbouw, het is zo enorm tijdgebonden.
 
Laatst bewerkt:
Das zeker een koopje ja! :?
Bjorn had toen zo'n Mondial frame met SP1 blok ja.(misschien nog wel)Heb ik toen nog een uitlaatsysteem voor gemaakt.
 
Das zeker een koopje ja! :?
Bjorn had toen zo'n Mondial frame met SP1 blok ja.(misschien nog wel)Heb ik toen nog een uitlaatsysteem voor gemaakt.

Echt hè, die prijs is eccht belachelijk laag toch?

was idd Björn ja :Y dat was ik kwijt... O-)
 
Nummertje er in tikken van een bestaand frame en voilà! :+
Is een prachtige basis(voor een prikkie) voor een dikke Special. :Y
 
Nummertje intikken van wat dan ?? Een bestaand ander model ??
Sorry maar dat is echt zo kortzichtig, bij een algehele controle kan je gewoon lekker je motor inleveren.
Rijd je hem plat en er komt onderzoek Ben je gewoon de lul.

Niet doen dus tenzij je een modial piega kentekenbewijs hebt liggen.
 
Nummertje intikken van wat dan ?? Een bestaand ander model ??
Sorry maar dat is echt zo kortzichtig, bij een algehele controle kan je gewoon lekker je motor inleveren.
Rijd je hem plat en er komt onderzoek Ben je gewoon de lul.

Niet doen dus tenzij je een modial piega kentekenbewijs hebt liggen.


Blijft het een koopje vinden sommige heren :') , en wat koop je dan ook nog ?

Een (hier)onbruikbaar frame met een tank er op waar twee butsen in gebeukt zijn die er niet eens symetrisch in zitten , net als de kont die scheef is .. maar het blijft wel een koopje natuurlijk .. _O- _O- ;)
 
Laatst bewerkt:
Knapperd :} , ik heb het 100x geprobeerd en ik kreeg alleen die ene foto, of de HTML van de anderen.... :')
Het is jouw topic, komt ie:
op 1 van die fotoos rechts klik ----> element insp. ---> klik resources ---> klik pijltje naast frames ---> klik pijltje naast de map die verschijnt ---> klik pijltje naast images ---> bij de juiste/gevonden foto, klik op de url onder die foto (of rechtsklik op de foto, open in a new tab) ---> foto opent in 'n nieuw tabblad ...... dan kan je 'm opslaan. Easy peasy, toch? :)
 
Laatst bewerkt:
Thank you, had al zitten zoeken in die `resources`maar had geen idee.

Iedere foto is normaal gesproken op te slaan door met de rechter muisknop te klikken....maar nu...ken ik het geheim van de smid!
 
haha, dan komt er een hoop onzin bij te staan.......ach wat geefthet op een Zaterdagavond laat met een paar rosé`tjes in den mik
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan