Te koop: bij evt. intresse RF600R zonder motorblok

minmex

MF veteraan
10 jul 2003
1.455
0
zaandam
Te koop:

RF600r; Na 2 maanden rijden op deze motor, kreeg ik een vastloper (olie te kort en verbruik). Er werd een nieuw motorblok ingezet en de motor reed weer als een zonnetje! Na een aantal duizend kilometer hoorde ik tot mijn grote schrik WEER het geluid van een vastloper. De motor op laten halen door een dealer en die heeft geconstateert dat het inderdaad een vastloper is ergens hoog in het blok. Na wat wikken en wegen besloten de motor niet nogmaals te laten maken.

Mijn vraag:

Is er iemand die een motor met een kapot blok kan gebruiken,

kan ik er niemand mee verblijden, gaat ze helaas naar de schroot ;( Wat ik persoonlijk jammer zou vinden want de motor zelf is nog perfect! :Y


Bouwjaar 1993
zwart metalic
orginele uitlaat
zeeer goede banden die er pas een maand of 2 onder zitten (bonnentjes aanwezig)
gepolijste voorvork, en velgen.

voor verdere vragen, mag je altijd mailen! : v_van_baaren@hotmail.com

Prijs?: 800 euro!

fototje:

Foto=QPIY38G6




vergeten te melden: motor staat 25 kw op kenteken!
 
Laatst bewerkt:
naja er zitten wel banden onder die me al 300 euro gekost hebben..
ik heb wel totaal geen idee wat er mankeert, of er stuk is.. maar wat had je in gedachte?


Edit: tevens honderden foto`s op aanvraag 8-) was erg verliefd op m`n eerste motortje -O-
 
naja er zitten wel banden onder die me al 300 euro gekost hebben..
ik heb wel totaal geen idee wat er mankeert, of er stuk is.. maar wat had je in gedachte?


Edit: tevens honderden foto`s op aanvraag 8-) was erg verliefd op m`n eerste motortje -O-

Is dat dan een prijs incl. kapot blok die ik nu moet noemen???

mail me anders ff (profiel) moet nu echt ff weg... reageer ik straks direct..
 
nouja ik kan voor het blok waarschijnlijk mijn 500 euro terug krijgen van wat ie gekost heeft. wil je hem met blok kost ie minimaal 500 euro.


mail is straks onderweg










Inruil SV650s is mogelijk :+ :}
 
Laatst bewerkt:
nouja ik kan voor het blok waarschijnlijk mijn 500 euro terug krijgen van wat ie gekost heeft. wil je hem met blok kost ie minimaal 500 euro.


mail is straks onderweg


Inruil SV650s is mogelijk :+ :}


Dus met blok kost de motor 500 euro en je krijgt 500 euro terug voor het blok.

Doe mij dan maar de motor zonder blok voor 0 euro }) }) })
 
Neem nou toch een Honda! ;) :+

maar die sv`s zijn zo mooi :9~



Dus met blok kost de motor 500 euro en je krijgt 500 euro terug voor het blok.

Doe mij dan maar de motor zonder blok voor 0 euro }) }) })


klopt! maar er zitten wel bandjes onder die ik pas anderhalve maand heb bv.. dus dat geld wil ik er evt. wel weer uithalen




flink afgeknepen trouwens, als 'ie normaal 75kw is


ben gewoon een 25kilowatje.. motor was het wel niet maar op het kenteken wel
 
Laatst bewerkt:
Verkoop dat ding in onderdelen. Duurt wat langer maar krijg je d'r waarschijnlijk meer voor terug.

kan. maar ik heb liever wat minder en binnen een week of 2 a 3 m`n geld, er staat een gsx srad of een sv op me te wachten :9~


ha ha vet ik dacht em al te herkenne.. zoveel metallic zwarte RF's zijn er niet met chroomlook stickers :P


uiterlijk mankeert niks aan! heb heel wat mensen zien kijken en vragen of ie nieuw was }) zitten wel gebruikerssporen op maar he.. ze is uit 1993 O-)
 
advertentie gewijzigd I.V.M giga omweg om geld terug te krijgen voor het blok :)

bij geen intresse krijg ik het geld terug en gaat de rest (resterende lichaam) waarschijnlijk naar de sloop of tegen die tijd de verkoop in :W
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan