Te Koop Biketek paddockstand voor en achter

Status
Niet open voor verdere reacties.

Venom

MF veteraan
29 jul 2006
4.630
0
Deventer
Te koop:

Biketek PADDOCKSTAND VOOR en ACHTER

Slechts enkele malen gebruikt.

Wegens overstap naar een andere manier van 'liften'

Vaste prijs (voor allebei) € 80

VOORKANT
new%20front%20paddock%20stand.jpg


ACHTERKANT incl. bobbinhaken
new%20rear%20paddock%20stand.jpg
 
Past het op alle motoren, moeten er bouten of zo gemonteerd worden (zo te zien niet), hoe ver is het verstelbaar, etc. lijkt me wel zinvol om te vermelden...
 
Past het op alle motoren, moeten er bouten of zo gemonteerd worden (zo te zien niet), hoe ver is het verstelbaar, etc. lijkt me wel zinvol om te vermelden...

Ik wacht op de antwoorden van deze vragen, ik heb namelijk wel interesse.
 
Past het op alle motoren, moeten er bouten of zo gemonteerd worden (zo te zien niet), hoe ver is het verstelbaar, etc. lijkt me wel zinvol om te vermelden...

Goede vragen idd :Y

In principe past het op heel veel motoren.
De breedte is verstelbaar dmv 'schuifbussen'.
De voorbok kun je gewoon onder je veerpoten plaatsen en dan liften.
Achter kun je gebruiken dmv bobbins met de haken of zonder extra's dmv opnameplaten.
(zie afbeelding)

Hopelijk hebben jullie hier nu genoeg info over.

Grtz, Glenn
 
Laatst bewerkt:
Als de achterbok past op een sv650s uit 2001, zou ik deze graag van je overnemen :)

alleen wat zijn bobbins? Die zwarte dingen waar je achterbrug dan in hangt die je op het plaatje ziet?

ik heb je even een mailtje gestuurd.
 
Laatst bewerkt:
Sorry, ik verkoop het alleen als set.

Bobbins zijn de 'adapters' die je in je achterbrug kunt monteren, zodat je de motor dmv de haken kunt liften.
 
Sorry, ik verkoop het alleen als set.

Bobbins zijn de 'adapters' die je in je achterbrug kunt monteren, zodat je de motor dmv de haken kunt liften.

Ok, jammer. Dan gaat ie over.

Succes met de verkoop. :)
 
Goede vragen idd :Y

In principe past het op heel veel motoren.
De breedte is verstelbaar dmv 'schuifbussen'.
De voorbok kun je gewoon onder je veerpoten plaatsen en dan liften.
Achter kun je gebruiken dmv bobbins met de haken of zonder extra's dmv opnameplaten.
(zie afbeelding)

Hopelijk hebben jullie hier nu genoeg info over.

Grtz, Glenn

Neem ze graag van je over! 80 euro incl verzendkosten. Hoor het wel via forum maar je mag ook wel een mailtje sturen!
 
hmmmmmmm, het is eigenlijk € 80 euro, afhaalprijs.

Jij woont in Hoogeveen zag ik. Kom je niet toevallig binnenkort bij Deventer in de buurt?
Ik wil je wel iets tegemoet rijden.

Dat versturen heb ik persoonlijk een hekel aan. (afhankelijk van anderen e.d.)
Paar maand geleden lag mn bestelde Hyperpro stuurdemper in Finland ipv Deventer.
Toen heb ik 'm maar geannuleerd......... toch winterstop ghehehe
 
Heb ook wel interesse, hoe stabiel staat je voorkant eigenlijk met deze stand? Lijkt me zo wiebelig staan.......................

Dat dacht ik ook, maar de motor staat op zijn eigen gewicht en is dus met gemiddeld
160 kilo erg stabiel op de 2 hefpunten.
De paddockstands zelf geven ook geen krimp.
 
:?

nog niet geprobeerd, wel bekeken.
ik denk dat het wel mogelijk is, wat hij steunt op de onderzijde van de voorpoten, dus kun je aan de zijkant bij de bouten / moeren.

Bel mij anders ff: mobiel - twee twee twee twee 9 drie 6 drie (anti-trace modus) ;)
 
Laatst bewerkt:
Ok, kwil ze wel hebben dan! Kan ik ze morgen evt ophalen?

Heb je de adapters die je in je achterbrug schroeft op de bobbinhaken te gebruiken er ook bij? (rij ook Kawa)
 
Morgenochtend ben ik thuis (vroeg eruit voor de MotoGP) :Z , 's middags niet :N
Veel te mooi weer, dus rijden :]

Ik heb nog 2 bobbins liggen, zelf gedraaid. Die werken prima, maar is geen RVS.
Alleen tijdens gebruik monteerde ik ze ff, daarna weer eraf (is gewoon met de hand aan / los te draaien)

Bel me ff, mn nummer staat hier vlak boven ;)
 
Laatst bewerkt:
Gister even gepast (en vast een stukje van de oude achterband opgerookt), en hij past er op! Voorbok is wel lastig te plaatsen, als je hem omhoog gooit wil hij de haken onder de poot uitdraaien maar als je ze tegenhoudt gaat het prima. Alleen de bobbins passen niet, Kawa gebruikte vroegah M12 weet ik nu! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan