te koop blauwe R1 `99

2 dec 2005
165
0
amersfoort
bij deze bied ik met veel heeeel veel pijn in mn hart aan mijn blauwe R1!!Ik ga een eigen bedrijf beginnen en heb het geld nodig voor de investering dus er zal ook niks voor terug komen voorlopig ;( ;( ;(

hij heeft wel aardig wat kilometers gelopen ongeveer 55000 maar verkeerd in perfecte staat zowel de motor als het kuipwerk.hij is gebruikt voor ww verkeer en ik ben de 2e eigenaar.de motor is geheel orgineel op de sebring uitlaat na!(geloof me boven de 4000 toeren begint ie te brullen als een beest).
z`n schoeisel is nog geen 1000km oud dus daar kan je nog tijd mee vooruit(pilot powers).

NU IN PRIJS VERLAAGD NAAR €4750,-

DSC00171.JPG

DSC00170.JPG


;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(
 
Laatst bewerkt:
't is trouwens een '98er.


Alleen de '98ers hadden die YZF sticker op de zijkuip, de '99er heeft van die witte blokken met een zilver randje.

Nou kan het een '98er zijn die in '99 op kenteken is gezet natuurlijk maar het is qua model toch echt een '98er.

(Niet dat daar wat mis mee is, ik heb precies dezelfde in de schuur staan en hoop eigenlijk dat je er nog wel wat meer voor krijgt dan die 5000 euri, dan gaat die van mij ook in de verkoop namelijk *D )


Schoppie!
 
Mooie motor, prijs lijkt mij ook niet zo verkeerd. Ik zou alleen wel het overige aanbod in de gaten houden en dan met name de kilometerstand en daarop je prijs, indien noodzakelijk afstemmen. Suc6 met de verkoop
 
Kom is met mij praten misschien kan dé bank je wel financieel faciliteren ;) , dan kan je blijven rijden *O* :]
Kick voor deze mooie bike! :9
 
het is idd een 98 er en en in april 99 op kenteken gekomen.ik dacht dat 5000 euro al niet zo veel was voor die motor want als ik zoek naar motoren met hetzelfde aantal kilometers dan zitten die vaak nog rond de 5500 euro d8 ik??of zit ik ernaast?

en er kan nog wel wat van de prijs af natuurlijk maar niet veel d8 zelf dat het een mooi bedrag was voor deze motor want hij is voor de rest echt mooi!!ketting en tandwielen zijn trouwens op 45000 vervangen mocht iemand dit nog willen weten.

bedankt voor de reacties heren nu alleen nog een koper :]
 
hoe is de zit positie voor iemand die ongeveer 1.95 is??heb namelijk nog nooit op een r1 gezeten (schaam) complimenten voor dezemotor trouwens ziet er zeer mooi uit
 
Ik ben 1.97 mtr en 110 kg en zelfs ik zit er lekker op, dus ook als je net als ik formaat nijlpaard bent kan je er lekker op knalleren. *O*
 
de kilometer stand is idd misschien niet erg aantrekkelijk maar zoals al gezegd word als er goed onderhoud is geweest kan zo`n motor meer dan een ton lopen.

en dit is idd het geval ;)
 
Kijk naar R1 Sjaak dik 200.000 erop en het blok is nog goed :} :} Ben zelf 1.99 en had een R1 2002 prima fiets zat ook goed heeft het 50000km zonder problemen uit gehouden.

Succes met de verkoop
 
Terug
Bovenaan Onderaan