te koop blauwe SV650S 2004

J.vm

Die hard MF'er
8 mrt 2003
714
0
Heerhugowaard
Nette blauwe Suzuki SV650S uit augustus 9-2004 !
KM stand 18500

Vraagprijs is 5500 euro

Met vele extra's:
Carbon can highmount chroom kleur demper met losse Db killer
duo zit afdekkapje
Ermax undertray
Ermax hugger
motorspoiler/puntbak
wilbers/WP voorveren
Suzuki SV optioneel gel zadel/en orgineel zadel
Michelin pilot power banden met genoeg profiel
Kleinere knipperlichten voor en achter

Ik ben elke avond te bereiken op 0621530778

Meer foto's via de mail op te vragen

383458

full
 
Laatst bewerkt:
Mooi ding. Doe je de accessoires ook los weg?

Nee helaas kan ik de accessoires er niet zomaar even afhalen om het los tegaan verkopen,omdat ik de orginele spullen er niet meer op kan zetten.
Ik hoop juist dat door de accessoires die op deze motor zitten er nog een leuk bedrag voor kan krijgen.
 
Nee helaas kan ik de accessoires er niet zomaar even afhalen om het los tegaan verkopen,omdat ik de orginele spullen er niet meer op kan zetten.
Ik hoop juist dat door de accessoires die op deze motor zitten er nog een leuk bedrag voor kan krijgen.

Ow nou ja jammer :P Sucses met je verkoop verder
 
Daar ben ik nog niet echt uit.

Klinkt mischien gek maar ik heb vandaag voor de lol eens op een XT 600E uit 2002 gereden en dat was best wel lachen (kan je tenminste flink mee gassen zonder gelijk van die hoge snelheden te halen)

Maar zit ook nog naar motoren als een BMW R1100S / APRILIA RSV1000 te kijken enz.

Aan de ene kant wil ik een langzame woonwerk motor en aan de andere kant een nieuwe vette bike.
 
Ik heb niet zoveel met een 4 in lijn motor,alwaar een R1 zekerz wel gaaf is is het geen motor die mij trekt.

Als je nou een rsv of een vfr vtec had.
 
Is er dan echt niemand die intresse heeft voor deze nette en niet dure motor ?

Ik moet hem echt kwijt voor een aprilia rsv die ik op het oog heb
 
Laatst bewerkt:
Helaas zit ik ook nog met een motor 'in mijn maag'
Die wil ik ook eerst kwijt voordat ik naar wat anders ga kijken..

Succes met de verkoop!
 
De motor is verkocht aan Mdegroot !

Ik wens je alvast vele plezierige km's ermee toe michel.
Nu alleen nog even zorgen dat je in een keer slaagt,zal wel lukken denk ik,nu er over een paar dagen een mooie sv650s in je schuur komt te staan.

Hier kan dus een slotje op.
 
bedankt, ben er erg blij mee.. 14-08 is d-day.. alleen de verleiding zien te weerstaan tot die tijd :) .. een jaar lang niet mogen afrijden is toch wel erg lang :9 *O*
 
ja, ik was al enige tijd aan het zoeken en kwam zijn advertentie tegen in een topic hier. Ik had recent 1x een sv zien staan bij een dealer, maar dit exemplaar vond ik een bezichtiging waard en ik moet zeggen, de foto's doen hem geen recht. :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan