Te koop: BMW F650GS ABS, 2000

Lees net over de mooie F650 GS.

Is een ruil met een matblauwe Honda CB600f (Hornet) bj. 2004
Km. stand rond de 14500 km

Misschien een optie?

Ben namelijk een beetje aan het rondkijken naar een F650GS bij div. dealers om dan mijn Hornet in te kunnen ruilen.

Maar misschien is het wel wat voor je.
 
waar zit je ergens? ik ben opzoek naar zoiets. maar ik weet nog niet wat ik precies wil. dus ga nu lings en rechts wat proef ritjes maken. mss ook bij jou?
groetjes
 
waar zit je ergens? ik ben opzoek naar zoiets. maar ik weet nog niet wat ik precies wil. dus ga nu lings en rechts wat proef ritjes maken. mss ook bij jou?
groetjes

Ik woon in het noorden van Noord Holland.
 
Lees net over de mooie F650 GS.

Is een ruil met een matblauwe Honda CB600f (Hornet) bj. 2004
Km. stand rond de 14500 km

Misschien een optie?

Ben namelijk een beetje aan het rondkijken naar een F650GS bij div. dealers om dan mijn Hornet in te kunnen ruilen.

Maar misschien is het wel wat voor je.

Fototje?
 
Foto'tje

full
 
Nog even wat meer info over mijn Hornet:

Bj. 2004
Km. stand 14500
Achterband nieuw
Voorband binnenkort te vervangen

Heb hem een keer onderuit geremt bij lage snelheid, hiervan is nu nog de stille getuige een deuk(je) in de tank, heb deze niet vervangen omdat ik de bagster hoes eigenlijk wel erg mooi vindt, tank kost nieuw gespoten 540 euro. Heb een taxatie rapport van de toenmalige schade. Tevens zit er een kleine lakbeschadiging op het kontje, niet te zien door de zilverkleurige striping die er op zit.

Staan bij de dealers te koop voor rond de 6000.
 
k heb zelf een dealer onderhouden zx6r overgenomen met 16500 op de teller voor 4250 met redelijk wat meer extra's als deze ( enige puntje is het abs wat ik dan nie heb ) en normaal is dat idd vrij duur behalve als je het bij de importeur meteen laten toevoegen dat is het niets. Maar vind em iets teveel km hebben.

als hij net nieuwe banden accu oliefilter etc allemaal heeft dan is het nog goed te doen ( oftewel dikke beurt gehad )
maar anders succes ( extra kickje )

Een BMW F650GS vergelijken met een ZX6R is als een helicopter vergelijken met een onderzeeër.

Je praat alsof je wat van motoren weet, maar .... als je ergens niet zoveel van weet is dat prima, maar ga dan niet doen alsof, daarmee zet je mensen op het verkeerde been.
 
Ik vraag of mijn Hornet inruilen een optie is...

Vervolgens vraag je om een foto, en daarna geen enkele reactie meer, het minste is toch wel even melden dat je geen interesse hebt.

Of vraag ik nu iets heel geks?

Ik neem toch ook de moeite om een foto met omschrijving te plaatsen..
 
je hebt helemaal gelijk. ben de laatste 2 weken weinig thuis geweest, reactie is er een beetje bij ingeschoten. ik zal je dit weekend mailen.

oh ja, er zit ook een topkoffer bij de f650.
 
Hallo Oma!

Nu de prijs verlaagd! 4300!!
 
Laatst bewerkt:
Jezus man ! Prima prijs voor dit ding,

en overigens kan deze -legaal- worden teruggezet naar 25kW !

Kost je een beugeltje van 5 euro, en 100eu aan arbeidsloon / nieuw kenteken, zeker doen dus !

Echt prima prijsje :)

Maaruh, mag ik even vragen waarom je geen spatbord op je voorwiel hebt ? De 2000 versie had dit namelijk standaard wel, en de Dakar niet, is dit een omgebouwde dakar ? (dat zou nog beter zijn)

Of wat is ermee ?
 
ik vond dat die er zonder dat kleine "wiel spatbord" er wat stoerder uitzag. zowiezo vind ik de dakar mooier, vandaar dat ik ook de dakar snavel beschermer/verlenger erop heb zitten.
 
Prima voor 25kw, goed voor in de winter, lekker veel controle!
 
Leuk ding, zou 'm bijna als 2de motor kopen *D . Maar daarvoor is 'ie te duur (als in: ik heb geen 4000 euro over voor een 2de motor erbij, ik zeg dus niet dat deze motor te duur is ;) )..

Ruilen tegen een K1200S :+ .
 
Terug
Bovenaan Onderaan