Te Koop BMW F800S tegen inruilprijs

DeMannie

MF'er
5 jun 2005
46
0
Meerkerk
Te koop BMW F800S uit Juni 2006, 15000 km kleur rood in uitstekende toestand.

Motor is dealer onderhouden en alle modificaties zijn uitgevoerd, bonnen nog aanwezig. Motor heeft ABS, verwarmde handvatten, orgineel BMW alarm, witte knipperlichten, middenbok, Swisstek lakbescherming, afdekkap op duozitplaats en een orginele kleine BMW tanktas.


De motor is te koop voor de inruilprijs van 7350 Euro. Koopovereenkomst kan ingezien worden. De prijs is vast en niet onderhandelbaar ook inruil oid is niet mogelijk. Motor wordt in Maart ingeruild op een F800GS.
 
Heb je ook foto's? Heb hier vorig jaar op proefgereden, leuke fietsen. Zeer geschikt voor woonwerk verkeer en natuurlijk voor de lol.
 
ik zit op dit moment op mij werk even te internetten omdat ik over aan het gaan ben naar een andere provider. Foto's toevoegen hiervandaan is lastig. Als er belangstelling is kan je altijd langs komen in Meerkerk.
 
Heb mijn profiel aangepast, vergeet niet dat ik thuis niet kan mailen.
Als je zoekt op marktplaats onder BMW F800S staat er nog een advertentie van mij. Daar staat eventueel ook mijn telefoonnummer bij.
 
:) Ik kijk of ik h.e.e.a. financieel rond kan krijgen, lijkt me vrij zinloos om contact te leggen als dit niet het geval is :P

Heeft deze F800S overigens de boordcomputer aan boord?
 
Laatst bewerkt:
daar heb je ook weer gelijk in.

de boordcomputer is de enige optie die ik niet genomen heb, ik vond het toen teveel geld om alleen te weten in welke versnelling ik sta en om een grafische weergaven te hebben van de tankinhoud. De BC heeft waarschijnlijk nog meer mogelijheden maar die vond ik bij de aankoop van de motor waarschijnlijk ook niet belangrijk.
 
voor dat geld wordt ie dan denk ik wel huisselectie (leeftijd, km's, dealeronderhouden?) maar of dat nou 1500 euro waard is...

heb je nog iets aan de voorvering gedaan? die vond ik standaard nogal aan de slappe kant

succes met de verkoop... ik blijf nog even lekker boxeren 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan