Te koop: Brembo HPK 108mm remklauwen

Status
Niet open voor verdere reacties.

aoleks

MF veteraan
19 dec 2007
5.167
1
Tilburg
hoi!

wegens omstandigheden verkoop ik een set race remklauwen van brembo ;(. deze zijn van de hpk serie (high performance kit) en behalve de monoblock race klauwen van 3000 euro per set, is dit het beste wat je aan remmerij kunt krijgen. ze zijn 700km gebruikt, maar zien er perfect uit, je zou bijna denken dat ze net uit de doos komen. perfect schoon, geen krassen, splinter nieuw dus.

ze passen op alle jappanse motoren (108mm) met een radiale voorvork! nieuw kosten ze rond de 1300-1400 euro, excl. verzenden en remblokken. deze mag je hebben voor 1100, incl. verzenden + splinternieuwe remblokken + adapters voor 320mm schijven. de prijs is licht bespreekbaar.

een paar foto's:

brembo2a.jpg


brembo1.jpg


brembo3.jpg


mail: aoleks@gmail.com
of prive bericht

gr
chris
 
er zijn wel betere, maar die kosten zo'n 2000 euro per stuk :). de echte race monoblocks (motogp, sbk etc. ...)
 
Laatst bewerkt:
ok, kick dan maar!

prijs gaat voorlopig naar 999,- all included!

aanbieding geldig tot woensdag!
 
Laatst bewerkt:
Dat gaat lekker - van 1100 naar 999 euro na 1 dag; je lijkt de DSB bank wel !
Kan ik ze alvast reserveren en over 10 dagen gratis ophalen ? :+

De kans op verkoop is groter in het ZAC / KNMV topic; zijn typische race remklauwen.
Mooi spul !
 
Dat gaat lekker - van 1100 naar 999 euro na 1 dag; je lijkt de DSB bank wel !
Kan ik ze alvast reserveren en over 10 dagen gratis ophalen ? :+

De kans op verkoop is groter in het ZAC / KNMV topic; zijn typische race remklauwen.
Mooi spul !
hahahahaha _O-

nou ja, ik moet ze snel kwijt. als ik ze tot zaterdag niet verkoop, dan blijf ik ze houden!

bedankt voor de tip!
 
Mooi spul :Y
zijn dit nou 'echte' monoblocks? ik dacht dat die dingen uit 1 stuk gefreesd waren :?
 
nou, niemand mooie remmen? morgen (vrijdag) kan het nog, en daarna hou ik ze!

kick
 
uhm nou, ik vond de 70€ die ik voor 4 blokken betaalde al een hoop geld :+

Waar komt die hoge prijs vandaan? Puur kwaliteit, of techniek?
 
dat kosten ze nou eenmaal. techniek is top, kwaliteit ook en de afwerking perfect. bovendien, remmen ze als gek! nogmaals, nieuw heb je ze voor 1300-1400 euro, zonder remblokken en shit. dus "duur" zou ik ze niet noemen. kost wel veel geld!
 
geldnood. bovendien, ik heb ze waarschijnlijk toch niet nodig, met standaard brembo monoblocks a 500 euro stopt mijn sv'tje ook wel!

laatste kans!
 
vanwaar die zelfopgelegde deadline ?

ze moeten binnen 1 week verkocht zijn, of je houdt ze gewoon - terwijl je huidige remklauwen al hard genoeg remmen ....
Dusss .. liggen ze straks een winter lang stil, maar niet te koop ? :?

Je prijsstelling is gewoon te hoog voor een snelle verkoop ... kijk maar naar Krimmie's Brembo's.

I know, zat dr. kawa beetje te stangen ;) :P

Suc6 met de verkoop :Y mooi spul!
:P die Marchesini's heb ik allang verkocht ! :P

Wil je ze ruilen tegen een uniek KERKER uitlaatsysteem voor een ZRX1100/1200 ? O-)

_O-

Sorry aoleks ... zie het maar als een kickje na sluitingstijd ;)
 
ik ga ff checken of ik mn sponsor zo gek kan krijgen, en of ze op de 2009 passen :Y

I'll be in touch... O-)

owja, zit er nog een typenummer aan vast, of niet?
 
Laatst bewerkt:
Ik wil niet lullig doen maar op de duitse ebay koop je een nieuw setje identieke HPK's al voor 550 euro heb ik gezien. Ja, die ook op de duc 1098, 1198, hypermotard en de RC8 en RC8 R van KTM zitten. Via hocoparts ben je ongeveer 850 euri kwijt . 900 euri is dan wel aan de erg hoge kant vind ik.
Nog Goedkoper en incl. remblokken
http://cgi.ebay.de/2-Brembo-Radial-Bremszangen-Monoblock-Ducati-1098-1198_W0QQitemZ120480934461QQcmdZViewItemQQptZMotorrad_Kraftradteile?hash=item1c0d392a3d
 
Laatst bewerkt:
Ik wil niet lullig doen maar op de duitse ebay koop je een nieuw setje identieke HPK's al voor 550 euro heb ik gezien. Ja, die ook op de duc 1098, 1198, hypermotard en de RC8 en RC8 R van KTM zitten. Via hocoparts ben je ongeveer 850 euri kwijt . 900 euri is dan wel aan de erg hoge kant vind ik.
Nog Goedkoper
http://cgi.ebay.de/2bladiebladiebladiblabaiedlba.com


:+ lekker sociaal bezig...
 
Ik wil niet lullig doen maar op de duitse ebay koop je een nieuw setje identieke HPK's al voor 550 euro heb ik gezien. Ja, die ook op de duc 1098, 1198, hypermotard en de RC8 en RC8 R van KTM zitten. Via hocoparts ben je ongeveer 850 euri kwijt . 900 euri is dan wel aan de erg hoge kant vind ik.
Nog Goedkoper en incl. remblokken
http://cgi.ebay.de/2-Brembo-Radial-Bremszangen-Monoblock-Ducati-1098-1198_W0QQitemZ120480934461QQcmdZViewItemQQptZMotorrad_Kraftradteile?hash=item1c0d392a3d
ik wil niet lullig doen maar ben je blind??? dat zijn duidelijk andere remklauwen man! da's net zo iets als wanneer ik zeg dat een ducati desmosedici maar 5000 euro waard is omdat ik voor dat geld ook een rijdende motor heb. geloof me maar, ik wil niemand naaien, anders was er al een reactie geweest, deze remklauwen zijn gewoon wat geld waard.

bovendien, die remklauwen zijn voor italiaanse motoren. voor de jappen kom je die minder snel tegen! of moet ik ze voor 175 euro wegdoen? Radiale Brembo-klauwen :+

toch bedankt voor de moeite (en de kick)!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan