Te koop Brembo M4 monoblocks met stalen remleidingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Prikkie

MF veteraan
24 okt 2001
2.637
38


Brembo M4 monoblocks te koop. Steekmaat 100 mm. Past op alle radiale ophangingen van motoren van Europese makelijk.
KTM
Triumph
Ducati
Aprilia
BMW
MV Agusta
Benelli

Er zit ook een op pas gemaakte set stalenremleidingen bij.

Vraagprijs 450 euro. Nieuwprijs voor deze set is 1000 euro !
 
Op ebay heb je ze voor €550 nieuw, zowel in 100mm als 108mm...
600 euro nieuw nu ja. Twee jaar geleden was de prijs anders. En bedankt. :X
Ze zijn te koop en wie belangstelling heeft mag een bod doen. Ze zijn in uitstekende staat zonder enige beschadigingen met de originele brembo remblokken.
 
600 euro nieuw nu ja. Twee jaar geleden was de prijs anders. En bedankt. :X
Ze zijn te koop en wie belangstelling heeft mag een bod doen. Ze zijn in uitstekende staat zonder enige beschadigingen met de originele brembo remblokken.

Ze zijn idd iets omhoog gegaan nieuw.
Het ligt er natuurlijk aan waar je ze koopt. Als je ze voor de adviesprijs koopt ben je inderdaad iets van €900 kwijt op dit moment. M'n Brembo spulletjes bestel ik altijd via Ebay bij Omnia Racing, altijd binnen een week binnen.

Voorbeeldje: http://www.ebay.nl/itm/BREMBO-RADIA...i_e_Accessori_Moto&hash=item20b5c2ea20&_uhb=1
 
ook al paar remschijven/pompen/klauwen gekocht bij omnia racing ja beste prijs/service :Y
450 is een goede (VRAAG) prijs 2dehands als de blokken nog goed zijn (als je rekening houd dat je bij dealer bijna dubbele kwijt bent hier)
 
Een beetje op marktplaats rondneuzen en je ziet dat er al 4 a 5 verkopers zijn die hetzelfde brembo m4 monoblok proberen te slijten. De goedkoopste is 400 euro. En die is ook (nog) niet verkocht.
 
Of je vernaggelt iemands VK topic even...
:W

Voor €1000 heb je een set splinternieuwe Brembo P4 30/34 CNC klauwen...

Daarnaast, vernaggelen? Als TS die dingen ooit wil verkopen hebben we hem juist geholpen om een beetje een reële vraagprijs te vinden voor hetgeen hij aanbiedt. Mensen die in de markt zijn voor dit soort high-performance spul zijn allemaal op de hoogte van wat het eigenlijk waard is, of had je liever dat je jaren met het spul in je maag zit?
 
Laatst bewerkt:
300 euro geboden voor alleen de remklauwen. hoor evt via pb of mail
Remblokken zijn origineel en nog ongeveer 40%
Ik heb misschien een koper. Als dit niet door gaat krijg je een pm. ;)

Zo fijn als mensen met je meedenken en je verkoop vernaggelen. :(
Kopers zijn meestal goed op de hoogte wat ze willen ;) en bemoeials die niet aan de verkoop mee willen doen, moeten zich erbuiten houden :X

Oh ja, de reactie is van een verkeershufter van nog geen 21 jaar. Dat zegt al genoeg. O-)
Die moet nog van alles leren......
 
Laatst bewerkt:
de prijs is prima.
ik ben maanden op zoek geweest op ebay en was ook 400 kwijt
ze zijn er gewoon niet goedkoper (onbeschadigd dan...)

Grotefoto-PBTJ3GPP.jpg


topspul
 
Remblokken zijn origineel en nog ongeveer 40%
Ik heb misschien een koper. Als dit niet door gaat krijg je een pm. ;)

Zo fijn als mensen met je meedenken en je verkoop vernaggelen. :(
Kopers zijn meestal goed op de hoogte wat ze willen ;) en bemoeials die niet aan de verkoop mee willen doen, moeten zich erbuiten houden :X

Oh ja, de reactie is van een verkeershufter van nog geen 21 jaar. Dat zegt al genoeg. O-)
Die moet nog van alles leren......

Rekenen kun je dus ook niet _O- :W
 
And now for something completely different
full


Op mijn europees fietsje,ankert goed zat voor mij :Y
 
Laatst bewerkt:
Rekenen kun je dus ook niet _O- :W
Ga je moeder plagen snotneus. Je komt nog maar net kijken. Je kan zeggen wat je wil. Ik heb mijn remklauwen goed verkocht.
Ik blij en de koper ook. Kun jij je met andere dingen bezig houden.
Slotje erop :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan