Te koop Brembo monoblocks

Status
Niet open voor verdere reacties.

lion#21

MF'er
23 sep 2003
159
0
nijmegen
Te koop Brembo monoblocks voor 1098 s

Heb ze zelf nieuw gekocht en op mijn 848 geplaatst dat remt toch net ff een stukje beter. De 848 is inmiddels verkocht.

Klauwen
Remleidingen
Nippels
Alles bij elkaar kost nieuw 928 euro ex btw
Mag weg voor 400 euro
Heb de klauwen halverwege het seizoen pas gemonteerd dus maar 5 wedstrijden mee gereden dus nog als nieuw!

Gr Leon
lbovee@dtc-racing.nl
full
 
Laatst bewerkt:
Puur ter info; Ducati heeft een steek van 100 mm en alle Japanners hebben 108 mm.
(steek = afstand tussen de bevestigingsbouten)

Ik dacht - laat ik het maar even melden voor iemand het te laat ontdekt ...
deze mooie remklauwen zijn dus speciaal voor Italiaanse motoren.

Veel succes met de verkoop, er is belangstelling genoeg zie ik ! :W
 
Die dingen zijn toch uit een stuk he? Wat ik me altijd heb afgevraagt. Hoe moet je de zuigers er dan uithalen voor een revisie. en belangrijker, hoe zijn ze er ooit ingekomen?

zie het als een kick
 
Die dingen zijn toch uit een stuk he? Wat ik me altijd heb afgevraagt. Hoe moet je de zuigers er dan uithalen voor een revisie. en belangrijker, hoe zijn ze er ooit ingekomen?

zie het als een kick
Als er geen remblokken in de klauw zitten heb je ruimte zat om de zuigers eruit te halen.
 
Net nieuwe besteld na een halfjaar mn topic in gezocht omhoog geschopt te hebben. :P

Op ebay staan ze voor 550€ incl z04 blokken. Zowel 100mm als 108mm
 
Te koop Brembo monoblocks voor 1098 s

Heb ze zelf nieuw gekocht en op mijn 848 geplaatst dat remt toch net ff een stukje beter. De 848 is inmiddels verkocht.

Klauwen
Remleidingen
Nippels
Alles bij elkaar kost nieuw 928 euro ex btw
Mag weg voor 400 euro
Heb de klauwen halverwege het seizoen pas gemonteerd dus maar 5 wedstrijden mee gereden dus nog als nieuw!

Gr Leon
lbovee@dtc-racing.nl [afbeelding]

oei ... die zijn mooi en passen volgens mij ook op een Speed Triple :9~
 
zijn deze voor narrow track schijven of voor wide track? En welke kleur hebben ze (zilver, goud) kan ik niet goed zien ..
 
Ik haak even af .. twijfel er nu aan of er op de mijne niet al monoblocks zitten. Staat nu in de winterstalling, dus kan niet ff checken :N

Volgens de specificaties van triumph op internet zouden er monoblocks op zitten
 
die remklauwen op je triumph zijn geen echte monoblocs ;) er zitten 4 aparte remblokjes in in deze klauwen heb je 2 grote per klauw 'zijn dan weer dezelfde remklauwen die op een Speed triple R zitten :) )
Ik heb ook zo'n klauwen en ze zijn :}
Remblokjes bestel ik gwn van sbs op ebay is veeeeel goedkoper dan van brembo en remt ook prima ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan