Te Koop: Bullet camera Oregon ATC 3000

HoYa

Die hard MF'er
4 nov 2002
548
0
arnhem
Wegens overcompleet een leuke bullet camera te koop. Merk Oregon type ATC 3000.
Geschikt voor een SD kaart waardoor er film kan worden geregistreerd in de hoogste resolutie instelling. De camera is tot 3 meter waterdicht en bestand tegen de meest extreme omstandigheden. :)

Prijs: 60,- euro (of een goed bod en ik zal er over nadenken :P ), excl SD kaart.
full
 
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de werking. Is dit makkelijk te installeren op de motor? Wat is dan de beste plek? Leeftijd van de camera?

Het mooiste zou zijn als je een filmpje hebt met beelden van die apparaatje. :)
 
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de werking. Is dit makkelijk te installeren op de motor? Wat is dan de beste plek? Leeftijd van de camera?

Het mooiste zou zijn als je een filmpje hebt met beelden van die apparaatje. :)

De camera is ongeveer 1,5 jaar oud en is hoog uit 5 x gebruikt tijdens toerritjes. Het is geen dvd kwaliteit (daar is de prijs ook naar ;) ), maar wel leuk voor toerritjes en dergelijke. De camera kun je overal installeren en als je een beetje handig bent maak je een beugeltje op de door jou gewenste plek op de bike. ;)
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de snelle reactie.

Heb je misschien een voorbeeld met bewegende beelden? :)
Camera moet dus bevestigd worden met een beugel, andere manier is niet mogelijk?
 
Ik heb op YouTube al wat beelden bekeken. Voor € 50 inclusief verzendkosten neem ik hem over. :)

In afwachting van je reactie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan