Te koop: Cagiva V-Raptor 1000

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet ik mijn motor in no time kwijt raken, dan zou ik hem graag overnemen. Heb het geval dat ik dat wel kan vergeten.
 
Moet ik deze dan ook maar van je overnemen? :P

_O-
Zou ik niet doen als ik jou was.

Krijg je nog meer plezier in het rijden. De Smurffighter is een leuk stuk speelgoed, maar deze is dat in het kwadraat.... :9

:W

Hoe'st verder met de Smurffighter?
 
Laatst bewerkt:
_O-
Zou ik niet doen als ik jou was.

Krijg je nog meer plezier in het rijden. De Smurffighter is een leuk stuk speelgoed, maar deze is dat in het kwadraat.... :9

:W

Hoe'st verder met de Smurffighter?

Nu met die prijsverlaging is het wel heel verleidelijk :9~

Helaas heb ik geen plek voor 3 motoren en stalling huren zie ik ook niet zitten.
De Smurf verkopen heeft ook niet mijn voorkeur, maar als ik wat anders wil... ;(
Ik zou nog wel eens een wat grotere fiets willen hebben dan de 400'tjes die ik tot nu toe heb gehad.

En zo te zien komen onze smaken aardig overeen :+

Gelukkig geeft de Smurf me zo veel plezier dat er weinig momenten zijn dat ik de behoefte heb om vreemd te gaan.

Maar als ik deze zie dan.. })
 
Nu met die prijsverlaging is het wel heel verleidelijk :9~

Helaas heb ik geen plek voor 3 motoren en stalling huren zie ik ook niet zitten.
De Smurf verkopen heeft ook niet mijn voorkeur, maar als ik wat anders wil... ;(
Ik zou nog wel eens een wat grotere fiets willen hebben dan de 400'tjes die ik tot nu toe heb gehad.

En zo te zien komen onze smaken aardig overeen :+

Gelukkig geeft de Smurf me zo veel plezier dat er weinig momenten zijn dat ik de behoefte heb om vreemd te gaan.

Maar als ik deze zie dan.. })


Minstens 2x zoveel plezier als met de Smurf, maar voor dezelfde prijs... :Y ;)
 
Even een duwtje omhoog voor de motor van een liefhebber *D

Ik had echt verwacht dat hij voor 3k allang weg zou zijn zeg, en nu is hij dus nog goedkoper..

Degene die als eerste besluit om deze motor te kopen is echt een geluksvogel.. :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan