Te koop: Cagiva V-Raptor 1000

Status
Niet open voor verdere reacties.

HornEd

MF veteraan
9 feb 2003
8.747
3
Noord-Holland
Wegens een slepende blessure en een (voorlopig) abrupt einde van mijn motorhobby, staat deze rode Italiaanse schone nu te koop.

De motor komt uit 2000 en heeft bijna 20000 km op de teller staan.

Ik heb de motor 2 jaar geleden geimporteerd uit Belgie.

Onderhoud zou deze winter weer plaatsvinden. De banden (Michelin Pilot Power 2ct) zijn nog ongeveer 30 a 40 %. Accu is vorig jaar vernieuwd. Evenals de ketting en de tandwielen.

De motor verkeerd technisch/ motorisch in goede conditie. Afgezien van wat kleine gebruiks-spoortjes verkeert de motor in nagenoeg originele staat.

Ik heb de motor alleen gebruikt voor plezierritjes, waartoe de motor uitzonderlijk geschikt is. :Y


Helaas gaat mijn meest geliefde motor ooit nu weg, maar niet tegen elke prijs. Vaste prijs € 2850,-

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Meh! En je kon er nog wel zo goed mee overweg op Lelystad!

Jammerjammerjammer!
 
Als deze niet binnen een week weg is, dan weet ik het niet meer. € 3000,= is echt een koopje..
 
Dik ding.. maar rijd het ook dik ?

:? "Dik" als in log? Of "dik" als in speels?

Stuurt echt messcherp icm een heerlijk levendige 996cc V twin. (Suzuki TL1000 blok) Echt 1 van de betere speelfietsen op de markt. :Y
 
Laatst bewerkt:
http://www.motorshopper.nl/recensie/118/Cagiva-V-Raptor-1000/Cagiva-V-Raptor-1000-2000/HornEd.html (Motorshopper: Test: Cagiva V-Raptor 1000 (2000) door HornEd)
 
Dik als Gaaf! ;-)
Ik heb ooit op een raptor 600 cc gereden..
Vond die 600 wel mooi maar erg klein!
Is die te vergelijken ermee ??
 
Dik als Gaaf! ;-)
Ik heb ooit op een raptor 600 cc gereden..
Vond die 600 wel mooi maar erg klein!
Is die te vergelijken ermee ??
650 bedoel je waarschijnlijk ;)

Een 1000 is geen hoge motor iig. Maar dat heeft ook zo z'n voordelen! :)
 
Laatst bewerkt:
Dik als Gaaf! ;-)
Ik heb ooit op een raptor 600 cc gereden..
Vond die 600 wel mooi maar erg klein!
Is die te vergelijken ermee ??

Klein is de motor niet, maar wel erg laag. 775 mm is de zithoogte om precies te zijn. Geeft je het gevoel echt ín de motor te zitten in plaats van erbovenop.
 
Laatst bewerkt:
Wow, dat is cheap, als iemand mijn motor nu eens zou overnemen dan zou ik hem zo kopen.

Ja, de motor is idd erg scherp geprijst, vandaar dat ik zeker ook niet lager ga. En daarnaast is het een erg goede motor voor dat geld.

[me="HornEd"]zou zeggen: ff snel een geldboompje kweken, dan kan je 'r zo ophalen.[/me] ;)
 
Onderhoud zou deze winter weer plaatsvinden.. aan wat voor dingen moet ik dan denken wa ert vervangen moet gaan worden etc??
 
Onderhoud zou deze winter weer plaatsvinden.. aan wat voor dingen moet ik dan denken wa ert vervangen moet gaan worden etc??

Dat weet ik niet precies. Ik laat dat altijd aan de garage over die de motor in onderhoud hebben. Maar ik denk niet dat er veel hoeft te gebeuren. Een setje nieuwe banden voor het nieuwe seizoen in ieder geval. (met de huidige banden kan er nog wel gereden worden dit seizoen). Ik heb dit jaar niet zoveel met de V Raptor gereden omdat ik meer met de Navigator heb gereden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan