Te koop: Cardo Packtalk Slim 180,-

Racemonstertje

Die hard MF'er
11 dec 2002
546
1
Een
Te koop Cardo Packtalk Slim.

Met de geavanceerde mesh-technologie van de Cardo Packtalk Slim blijf je altijd verbonden met je mede-rijders. Geniet van vlekkeloze communicatie in groepen van maximaal 15 motorrijders, zonder onderbrekingen of verbroken verbindingen. Je hoeft je geen zorgen te maken over gedoe met communicatie tijdens je avonturen!
Met eenvoudige spraakopdrachten bedien je de Packtalk Slim moeiteloos. Je kunt handsfree door prachtige landschappen cruisen en met slechts een stemcommando je muziek bedienen, oproepen beantwoorden of de navigatie aanpassen.

Zou de set het liefst houden, maar sinds ik een Shoei GT Air 2 helm heb gekocht hoort daar een Sena systeem bij. De Cardo krijg ik zonder dremel niet mooi passend, dus dat gaat me iets te ver. Vandaar deze set te koop.
 

Bijlagen

  • cardo.jpg
    cardo.jpg
    8,5 KB · Weergaven: 41
  • cardo2.jpg
    cardo2.jpg
    3,5 KB · Weergaven: 45
  • IMG_1520.JPG
    IMG_1520.JPG
    257,4 KB · Weergaven: 39
  • IMG_1521.JPG
    IMG_1521.JPG
    182 KB · Weergaven: 42
Ik probeerde je een privebericht te sturen maar dat mocht niet van MF. Maar ik heb wel interesse! Heb je hem lang gebruikt? Batterij gaat nog lang mee etc?
 
Hoi, ik heb hem in april 2022 gekocht. De batterij gaat erg lang mee, helemaal als je de set alleen gebruikt icm je mobiele telefoon. Je kunt er makkelijk een hele dag mee rijden en communiceren met anderen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan