Te koop: CB400SF 'Project Big One' *** uniek ***

Status
Niet open voor verdere reacties.

4-tje

MF veteraan
3 okt 2003
1.821
1
Friesland (regio Lemmer)
Na heel lang en heel veel plezier gehad te hebben van m'n unieke motor een échte CB400SF, wil ik jullie even attenderen op deze verkoop.
Echt one of a kind en werkelijk onvindbaar in Nederland, als je er eentje zoekt.
Gelukkig zijn alle onderdelen (die je btw bijna nooit nodig hebt) wel prima nieuw te bestellen.
De advertentie op Marktplaats vind je hier: <knip>

Modbreak:


We zijn geen Marktplaats link site. Graag wat mer moeite doen.



Ik hoop natuurlijk dat er MF-er helemaal happy kan worden met deze stoere mini CB 1000. Ik was het wel!!
1389892


Honda CB400SF - Wikipedia
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat ding is volledig standaard, wat is er in vredesnaam dan uniek aan? Wat is er een project big one aan?
 
Ben ik ook wel benieuwd naar. Heb wel eens een tijdje uit gekeken naar zon motor, maar ik vind de advertentie wel een beetje te enthousiast voor wat het werkelijk inhoud...
 
Hij heet, het type is, Project Big One (zoals de cb1000 Big one genaamd is).
Het unieke is dat je ze niet te koop vindt, of alleen in 10.000 delen.
Wat wil je nog meer weten? 😉
zolang het een productie motorfiets is geweest, en tenzij de oplage van de productie 1 of 2 is geweest, is er toch niks unieks aan.. :)

Ik kan me herinneren dat hij indertijd ergens in de 40.000 aangaf, maar niet meer hoeveel. Maar meer dan 50k heeft hij iig niet gelopen.
Het had wel handig geweest als bij het wisselen een registratie had plaatsgevonden, op wat voor manier dan ook, van de laatst afgelezen stand, dus is het eigenlijk niet zeker.. :/
 
Ben ik ook wel benieuwd naar. Heb wel eens een tijdje uit gekeken naar zon motor, maar ik vind de advertentie wel een beetje te enthousiast voor wat het werkelijk inhoud...
En wat houdt het werkelijk in dan?
In ieder geval geen 13 in een dozijn, gewoon een liefhebbers fiets. Nooit in NL (in tegenstelling tot de CB1, de voorloper) geleverd, bijzonder dus.
Je moet het wel waarderen, anders is het niks voor je 😉
 
zolang het een productie motorfiets is geweest, en tenzij de oplage van de productie 1 of 2 is geweest, is er toch niks unieks aan.. :)


Het had wel handig geweest als bij het wisselen een registratie had plaatsgevonden, op wat voor manier dan ook, van de laatst afgelezen stand, dus is het eigenlijk niet zeker.. :/
Klopt was handig geweest. Maar heb ook nooit de ambitie gehad hem te verkopen.
 
En wat houdt het werkelijk in dan?
In ieder geval geen 13 in een dozijn, gewoon een liefhebbers fiets. Nooit in NL (in tegenstelling tot de CB1, de voorloper) geleverd, bijzonder dus.
Je moet het wel waarderen, anders is het niks voor je 😉

Dat het een normale productie fiets is, die trouwens nog steeds geproduceerd wordt, alleen niet in deze markt is geleverd. Het lijkt sprekend op de zwaardere varianten van de CB serie, dus om het geen 13 in een dozijn motor te noemen is ook wel meteen ambitieus.. :)
 
zolang het een productie motorfiets is geweest, en tenzij de oplage van de productie 1 of 2 is geweest, is er toch niks unieks aan.. :)


Het had wel handig geweest als b
zolang het een productie motorfiets is geweest, en tenzij de oplage van de productie 1 of 2 is geweest, is er toch niks unieks aan.. :)

Okay, productiefiets, maar negens te vinden....jij je zin 👍🏻
 
En wat houdt het werkelijk in dan?
In ieder geval geen 13 in een dozijn, gewoon een liefhebbers fiets. Nooit in NL (in tegenstelling tot de CB1, de voorloper) geleverd, bijzonder dus.
Je moet het wel waarderen, anders is het niks voor je 😉

Niet om te veel te zeiken maar de CB1 is officieel ook nooit in NL geleverd, alleen in bosjes als grijze import naar NL gehaald vandaar ook alle mijlentellers.
Maar CB1's zijn nog wel redelijk goed te vinden waardoor ze minder bijzonder zijn maar wel makkelijker aan onderdelen te komen is.
 
Dat het een normale productie fiets is, die trouwens nog steeds geproduceerd wordt, alleen niet in deze markt is geleverd. Het lijkt sprekend op de zwaardere varianten van de CB serie, dus om het geen 13 in een dozijn motor te noemen is ook wel meteen ambitieus.. :)
Ja leuk he, dat hij er sprekend op lijkt?
Daar viel ik toen ook op. En omdat ik klein van stuk ben, blij dat ik op een dik ogende kleine variant kon rijden.
 
Niet om te veel te zeiken maar de CB1 is officieel ook nooit in NL geleverd, alleen in bosjes als grijze import naar NL gehaald vandaar ook alle mijlentellers.
Maar CB1's zijn nog wel redelijk goed te vinden waardoor ze minder bijzonder zijn maar wel makkelijker aan onderdelen te komen is.
Klopt ook. Rijscholen gooide je ermee dood. En daarna de 2e hands markt.
Ook leuk die cb1, dit is leuker en unieker!
 
Succes met de verkoop van jouw best wel unieke motorfiets.
Inderdaad een zeldzaam exemplaar en ene die gezien mag worden.
Dat het daarbij ook nog eens een Honda betreft zie ik alleen maar als extra en bonus.
Eigenlijk best wel jammer dat jij deze machine dan toch verkoopt, want als ik in jouw schoenen zou staan dan had ik die machine bij me gehouden totdat ik de bakoven in zou gaan.
Heb namelijk zelf een Honda MSX125 oftewel ook Honda Grom genoemd.
Vind dit ondanks dat het ook een produktiefiets is ene van mijn unieke verzameling en die ik hoop te houden tot het eind.
In elk geval veel succes met de verkoop van je mooie en unieke machine.
Vr gr
 
Succes met de verkoop van jouw best wel unieke motorfiets.
Inderdaad een zeldzaam exemplaar en ene die gezien mag worden.
Dat het daarbij ook nog eens een Honda betreft zie ik alleen maar als extra en bonus.
Eigenlijk best wel jammer dat jij deze machine dan toch verkoopt, want als ik in jouw schoenen zou staan dan had ik die machine bij me gehouden totdat ik de bakoven in zou gaan.
Heb namelijk zelf een Honda MSX125 oftewel ook Honda Grom genoemd.
Vind dit ondanks dat het ook een produktiefiets is ene van mijn unieke verzameling en die ik hoop te houden tot het eind.
In elk geval veel succes met de verkoop van je mooie en unieke machine.
Vr gr
Dank je wel dylanpilot.
Leuk dat je mn fiets op waarde weet in te schatten.
Ik heb ook grooote twijfel, maar hij staat stil, dat is ook zo jammer. Zou zo leuk zijn als dit pareltje weer lekker rondrijdt met iemand smilend van oor tot oor erop 😁
 
Na heel lang en heel veel plezier gehad te hebben van m'n unieke motor een échte CB400SF, wil ik jullie even attenderen op deze verkoop.
Echt one of a kind en werkelijk onvindbaar in Nederland, als je er eentje zoekt.
Gelukkig zijn alle onderdelen (die je btw bijna nooit nodig hebt) wel prima nieuw te bestellen.
De advertentie op Marktplaats vind je hier: ≥ One of al kind: Honda CB400SF - Project Big One (NC31) - Motoren | Honda - Marktplaats.nl

Ik hoop natuurlijk dat er MF-er helemaal happy kan worden met deze stoere mini CB 1000. Ik was het wel!!
Bekijk bijlage 1389892

Honda CB400SF - Wikipedia
Wellicht een oud topic, toch even reageren
Dit is een super fietsje, voor mijn 1.86 mtr iets te klein. Gaaf unieke fiets om op te beginnen. Zal inmiddels wel verkocht zijn?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan