te koop CB500f caferacert

Roger Remschijf

MF veteraan
26 apr 2003
8.379
7
de bilt
zo: hier een beetje omgetoverde cb500f..kleppen opnieuw ingeslepen, koppakking vervangen..schakelt zeer soepel, rijd lekker met battlax banden van 2000km.. staan nu een half jaat stil doordat de eigenaar in Australie zit en daar nog wel even blijft. ik verkoop hem dus in opdracht van/ oftewel hij is niet van mij, maar het is een fijn apparaat !! heb er een paar keer op gereden, stuurt heerlijk ! uitlaat: Marving.. extra tank erbij..ketting en tandwielen moeten vervangen worden. prijs ? doe maar een bod, ik zal de minimum prijs morgen even vragen.
full
contactpunten ook nieuw, koppelingskabel nieuw, gaskabels nieuw (origineel)..lak van tank beschadigd, maar ik heb een gloednieuwe (lees new old stock) tank voorhanden..tegen meerprijs te koop overigens
 
..tevens een compleet pakkingset..en een origineel WPHB erbij !!!! en ook een Haynes sleutelboek erbij !!! eens kijken wat ik nog meer vind op zolder..
 
..de NOS tank is helaas al verkocht...een verzamelaar deed een erg geslaagd bod. sorry voor de liefhebbers, maar er komen er vast nog meer !
 
..ik zie tot mijn verbazing hier ook een originele honda parts-list liggen..nou die mag er ook nog wel bij..toch weer voor 100 euro aan boekjes lijkt mij zo.
 
Hmmm érg jammer... ben ook een liefhebber en dacht da'k de eerste was :?

excuus daarvoor, bijna gelijk met het versturen van mail naar jou ging telefoon over : ..kon het bod niet weerstaan. ook leuk, dat degene de zijkapjes ook nieuw had liggen en zo zijn cb500f compleet kon maken !
 
excuus daarvoor, bijna gelijk met het versturen van mail naar jou ging telefoon over : ..kon het bod niet weerstaan. ook leuk, dat degene de zijkapjes ook nieuw had liggen en zo zijn cb500f compleet kon maken !

:^

Ik zoek wel ff verder. Wat was het voor een tank? Kleur, k0/1/2/?
 
zo: hier een beetje omgetoverde cb500f..kleppen opnieuw ingeslepen, koppakking vervangen..schakelt zeer soepel, rijd lekker met battlax banden van 2000km.. staan nu een half jaat stil doordat de eigenaar in Australie zit en daar nog wel even blijft. ik verkoop hem dus in opdracht van/ oftewel hij is niet van mij, maar het is een fijn apparaat !! heb er een paar keer op gereden, stuurt heerlijk ! uitlaat: Marving.. extra tank erbij..ketting en tandwielen moeten vervangen worden. prijs ? doe maar een bod, ik zal de minimum prijs morgen even vragen.
(Afbeelding) contactpunten ook nieuw, koppelingskabel nieuw, gaskabels nieuw (origineel)..lak van tank beschadigd, maar ik heb een gloednieuwe (lees new old stock) tank voorhanden..tegen meerprijs te koop overigens



Hallo roger

we hebben een tijdje geleden met elkaar gemaild over de cb 500, je zou me nog wat foto's sturen alleen zijn ze nooit aangekomen, heb je de motor nog te koop?
Mail me even renaud.waghemans@pandora.be
 
Terug
Bovenaan Onderaan