Te koop cbr 400 rr nc 29

Status
Niet open voor verdere reacties.

cbrdave

MF veteraan
8 dec 2002
1.756
2
zwijndrecht
Mijn vriendin is eruit en wil graag een cbr 600 rr gaan rijden en daarom te koop een r/w/bl cbr 400 rr uit 92. Hij heeft 60.000 gelopen en stil gooing ze rijd iedere dag woon/werk, onderhoud altijd zelf met liefde gedaan en dus mankeerd er nix aan. Motor heeft dynojet kit en k&n filter, blue flame dual titanium demper (levenslange garantie) 1 week oude goodrich remleidingen, mra zwarte kuipruit, wp progressieve voor veren, corbonne lorraine blokken en de snelheidsbegrenzer is eruit. Wil de inruil prijs van de dealer hebben is niet super veel maar misschien is hier een lief hebber die er nog een aantal jaartjes plezier van kan hebben. Prijs is vast 2500,- Gelieve te mailen adres staat in profiel. Taxatie rapport van 2004 was nodig voor verzekeren wa+ vastgesteld op 4750.
 
Fototje kijkt makkelijker.

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/419940/4ccbee35ef84225fe88ea5d0290737f5 (Afbeelding 006b.jpg)​
 
kijkt nog makkelijker:

full


ffies volgende keer in je post zetten:
Code:
[imgatt]
 
Hij is geen 25 kw en mag ook niet, is inport bike en die mag je niet terug tunnen! Bedankt voor het plaatsen van de pic!
 
Zag de fiets een aantal maanden terug op marktplaats staan, maar opeens was die weg! Echt een zeer mooie fiets! Als ik de financien voor elkaar zou kunnen krijgen dan had ik zeker weten interesse!
 
zoo eej das n leuke fiets heb er ook een gehad was superleuk en messcherp te sturen de top is ongeveer 240 heb nu een grote blade maar is een stuk logger als deze miniblade's heb m helaas total gereden . voor de toekomstige koper HIER KUN JE ECHT LOL MEE HEBBEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 8-) 8-) 8-)
 
Het is een super fietsje stuurt messcherp, rijd ong top zo n 235 op de dyno, staat super op de banden mpp, en heeft ook nog tsubaki goldchain x-ring ketting. De motor word anders zaterdag a.s. ingeruild, ze krijgt een 2004 cbr 600rr een rode met matzwarte kontje das ook vette bike!
 
Mijn vriendin is erg klein 1.62 en ze kan met beide voeten netjes plat op de grond staan, hij is erg laag! Op haar nieuwe bike kon ze net met 2 tenen aan de grond en we moeten die dus ook verlagen, maar goed kan niet anders!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan