Te Koop; CBR 600 Fsport Ten Kate

ik ben op zoek naar een linkervoorsteppie(de beugel als het ware, het geheel dus) en een rechter achtersteppie (ook beugel). zou je dat los willen verkopen?
 
Hallo meneer #144 :P

Wat kost deze motor zonder alle extra's??
Dus alleen de motor met een paddock stand.

Mn mail staat in mn profiel, laat het me maar weten!

:W
 
full
 
Ten kate circuitracer uit 2002, precies dezelfde motor waarmee Foret wereld kampioen supersport is geworden...! 129 pk ah achterwiel.
Volledig lazer uitlaat systeem, open demper
K&N luchtfilter, close versn bak, snel gas, alle Ten Kate top snufjes en onderdelen!
kent! voorvering, (fabrieks)WP achter, volledig instelbaar helemaal afgesteld, je hoeft niets meer aan deze racer te doen, gewoon opstappen en supertijden rijden!
Heeft nu 3 seizoenen dienst gedaan, elk seizoen gereviceerd! dus materiaal is in uitstekende conditie

Extra erbij: 3 achter velgen met rubber (regen/ supercorsa's)
2 voorvelgen met droog en regen rubber
2 paddockstands
extra kuipset
benzine aftap systeem
acculader
Verschillende voor en achter tandwielen
reserve onderdelen (stepjes, hendels, remschijven etc)
Foto staat hieronder met dank aan...
bel 06-29551662

Daarnaast is er nog een Laser Duotech Hotcam demper bij te krijgen, slechts 1 maal gebruikt ivm geluidseisen (ik dacht dat ze strenger waren bij de cup)

Ook te koop, amper gebruikte pirelli supercorsa's. voor (120/70)en achter (180/55) banden 50euro per band, of per set tegen korting. :}
 
Dit is zeker wel wat! Waarom opzien tegen de pk's? zeer goed doseerbaar! en niet verradelijk, is gewoon goed in balans.
Elk jaar is het blok aan de beurt geweest ja, maar is niet per see zo vaak nodig... ligt aan het aantal km dat je maakt en of je wel regelmatig de olie ververst etc.

sorry voor de langzame reactie, maar deze gaat het niet worden voor me.

Zie niet op tegen de pk's, die heb ik juist nodig :} Heb alleen geen zin in revisie elk jaar...rij bijna wekelijks circuit vanaf april tot oktober. Geen zin om halverwege het seizoen weer te moeten sleutelen :)

succes met de verkoop!
 
[/quote]
Zie niet op tegen de pk's, die heb ik juist nodig :} Heb alleen geen zin in revisie elk jaar...rij bijna wekelijks circuit vanaf april tot oktober. Geen zin om halverwege het seizoen weer te moeten sleutelen :)

succes met de verkoop!
[/quote]
Oke, je hoeft alleen niet tussen het seizoen door te sleutelen hoor, tenzij je remblokken en olie vervangen etc vervelend vind.
 
Zie niet op tegen de pk's, die heb ik juist nodig :} Heb alleen geen zin in revisie elk jaar...rij bijna wekelijks circuit vanaf april tot oktober. Geen zin om halverwege het seizoen weer te moeten sleutelen :)

succes met de verkoop!

Oja, en de motor staat nu iets meer afgesteld afgesteld op lijfsbehoud...
 
Ik verkoop 1 achtervelg los...

dus bel even indien je belangstelling hebt.

06-29551662
 
De motor zal ik zaterdag 30 september (CRT dag)en zaterdag 7 oktober (cup race)
meenemen naar Assen, dus daar te zien.

:Y :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan