Te Koop; CBR 600 Fsport Ten Kate

#144

Die hard MF'er
14 aug 2006
503
0
drachten
Ten kate circuitracer uit 2002, precies dezelfde motor waarmee Foret wereld kampioen supersport is geworden...! 129 pk ah achterwiel.
Volledig lazer uitlaat systeem, open demper
K&N luchtfilter, close ratio versn bak, snel gas, alle Ten Kate top snufjes en onderdelen!
kent! voorvering, (fabrieks)WP achter, volledig instelbaar helemaal afgesteld, je hoeft niets meer aan deze racer te doen, gewoon opstappen en supertijden rijden!
Heeft nu 3 seizoenen dienst gedaan, elk seizoen gereviceerd! dus materiaal is in uitstekende conditie

Extra erbij: 3 achter velgen met rubber (regen/ supercorsa's)
2 voorvelgen met droog en regen rubber
2 paddockstands
extra kuipset
benzine aftap systeem
acculader
Verschillende voor en achter tandwielen
reserve onderdelen (stepjes, hendels, remschijven etc)
Foto staat hieronder met dank aan...

Ook te koop, amper gebruikte pirelli supercorsa's. voor (120/70)en achter (180/55) banden 50euro per band, of per set tegen korting. :}

*O* :Y :+ VERKOCHT 8-) :Y *O*
 
Laatst bewerkt:
Ten kate racer uit 2002, precies dezelfde motor waarmee Foret wereld kampioen supersport is geworden...! 129 pk ah achterwiel.
K'tech voorvering, helemaal afgesteld, je hoeft niets meer aan deze racer te doen, gewoon opstappen en supertijden rijden!
Heeft nu 3 seizoenen dienst gedaan, elk seizoen gereviceerd! dus materiaal is in uitstekende conditie

Extra erbij: 3 achter velgen met rubber (regen/ supercorsa's)
2 voorvelgen met droog en regen rubber
2 paddockstands
extra kuipset
benzine aftap systeem
acculader
reserve onderdelen.
Voor foto, kijk op www.wegraceinfo.nl klik op fotoalbum 3juni en zie foto 3, zwarte motor met oranje velgen...

bel 06-29551662

Ook te koop, amper gebruikte pirelli supercorsa's. voor en achter (180/55) banden 50euro per band, of per set tegen korting.


suc6 ermee!

full



ps waar woon je ergens voor een goed achterbandje?
 
Bedankt voor het plaatsen van de foto...!
Ik woon in Drachten, daar kunnen banden afgehaald worden (of in omgeving)

Wat de onderdelen betreft; ik probeer de motor zo compleet mogelijk te verkopen, dat scheelt weer voor de koper, maar als je specifieke onderdelen nodig hebt, kan daarover gepraat worden natuurlijk.

En ja, de Ten Kate honda staat echt te koop! wil volgend seizoen waarschijnlijk in een andere klasse gaan rijden, mits mijn budget rond komt...

SPONSORS!!!! :?
 
Je hoeft niet boven de 5 dznd te gaan bieden hoor...
:]

Prijs hoor ik vandaag, dan kan je vanaf begin vd avond daarvoor bellen...

Bieden kan alwel natuurlijk, geef ik dat door..
 
Ik wil graag in de superstock 600 uitkomen volgend seizoen, heb die vraag van mensen uit die klasse gehad, ik zou in een nog te vormen team kunnen rijden, of zelfstandig rijden, maar dan moet ik wel in beide gevallen mijn eigen budget rond krijgen!
Anders volgend seizoen lekker cuppen! :]
 
Ik zal het onthouden, probeer eerst compleet weg te doen.

Velgen zijn 3 spaaks
 
Hier nog een mooi foto'tje *O*

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/408556/1af20e6ee82138a77bf1a6f1175055ce (gt assen 3 juni.jpg)​
 
nog een. klik op link

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/408559/ba31e1dd5efe6f81c7a3a55d8835944b (gt.jpg)​
 
Motor gaat weg met:
reserve kuip volledig (wel kleine schade)
2 voorvelgen een met supercorsa en waveschijven van braking en de andere met bridgestone vol regenband. 3 achtervelgen: een met supercorsa en waveschijf, andere vol regenband bridgestone, derde met intermediate pirelli.
1x achterbok, 1x voorbok, extra remblokken van performance friction, voor en achter tandwielen, 2 dozen met blokdelen en standaart versnellingbak. set valdoppen los, extra tandwielen voor en achter. acculader etc.
extra Carmo motormanagment kast (extra bijgekocht van Ten Kate; 800 euro!) voor nog wat extra topvermogen (de gene die ik er nu op heb zitten staat iets meer op lijfsbehoud afgesteld, maar je kunt dus ook de snelle erop zetten...)

Alles wat erop hoort te zitten zit er nog op, dus geen kaalgeplukte kip!
kijk op site van ten kate en kijk wat erop hoort te zitten... het zit erop!

Motor is rijklaar, is voor dit seizoen gereviceerd en tussendoor goed onderhouden!
voor de kmnvcup heb ik er nog een duotech hotcam demper bij, voor geluidseisen, deze zit niet bij de prijs in, maar valt wel over te praten. Slecht 2 races gebruikt.
Motormagement staat nu dus op "tamme" modus. Wil je cup racen voor de winst of wil je voelen hoe een echte racer rijdt?! Koop mijn hondaatje, deze is niet te vergelijken met een "leuk opgebouwd" 600tje,
Exact zo'n fiets is in 2002 wereldkampioen SS geworden (Fabian Foret)
Deze fiets heeft ook het snelste ronderecord op het oude nationale circuit staan (1:22.1) Kyro heeft hiermee zijn laatste race gewonnen '(

prijs voor compleet pakket: 4950
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan