Te Koop : cbr 600rr 2007 met extra,s

Status
Niet open voor verdere reacties.

r1mario

MF veteraan
3 sep 2007
15.085
0
Facebook
Hierbij bied ik de 600 rr van mijn vrouw te koop aan. Hij gaat in de verkoop omdat ze nauwelijks op rijdt en ik vindt het zonde om dan zo een puntgave motor het hele jaar in de all risk te hebben. De motor is technische en optische 100% in orde. Door een folielaag over de kapdelen die vaak beschadigd raken door opstappen of binnen zetten zijn er zelfs nauwelijks (misschien geen) gebruikerssporen te vinden en ziet hij er nog als nieuw uit. Ook beschikt de motor over gave optie,s waar ook zeker niet op bespaard is. De motor is 11-07-2007 nieuw geleverd door mcr roosendaal en wij zijn tweede eigenaar. Hier wat info:

KMstand: 14473
Mad Doctor verstelbaar achterlicht en kentekenplaathouder
Akrapovic demper met carbon eindstuk ( met uitneembare dbkiller en E- keurmerk)
Puig kuipruit
Datatool gearindicator
Witte velgstriping
Monoseat
Duozadel
Nieuwe Bridgestone BT 016 voorband
Zo goed als nieuwe bridgestone BT-016 achterband.

De motor is dealer onderhouden en de boekjes zitten erbij. Ook heb ik de reservesleutel. Hij heeft de 12000 km beurt als laatste volledige beurt gehad, en dit seizoen is de motor en rem olie ververst. Ik zal nog wat foto,s toevoegen en ik hoop dat er genoeg info in mijn verkooptopic staat. PS : de motor is te bezichtigen in het altijd mooie roosendaal.
full


Vraagprijs 6800 euro.
 
Laatst bewerkt:
Ik probeer zsm meer foto,s te plaatsen, ben aan het kijken of ik er meer heb en anders maak ik er morgen een hoop.
 
Vandaag krijg je er gratis goed motorrijweer bij *O*
 
Kickje omhoog, hij staat verder nog niet op een verkoopsite. Hoop dat ik hem aan een MF,er kwijt kan. :Y anders van de week toch maar ook op een verkoopsite zetten.
 
Inruil tegen 2001 R6 mogelijk?
Sorry, inruil is niet mogelijk. De motor waar hij tegen ingeruild wordt zou dan ook alleen maar stil komen te staan in de schuur. Maar een 2001 r6 is vrij gewild toch? Verkopen zou goed moeten lukken lijkt me.
 
Misschien dat een prijsverlaging naar 6800 euro,s helpt :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan