te koop: CBR600 F2 circuitracer

Kar!n

MF'er
2 jul 2003
216
0
Haarlemmermeer
circuitracer Honda CBR600 met kenteken (geschorst) uit 1992
-compleet WP afgeveerd (achter instelbaar)
-factory jet-kit incl. uitdraai
-Metzeler rennsport voor en slick achter
-verhoogde voetsteunen
-verhoogde uitlaatdemper (krassen)
-motorisch 100% in orde

kortom: een snelle circuitracer voor een leuke prijs!

vraagprijs 1750 euro.

full
 
Nou, daar komen jullie lekker op tijd mee! :( Heb net een F3 afgehaald vandaag..

[me]_P_ mag desondanks niet klagen
[/me]


Suc6 met de verkoop, mooie kleur! Doet me denken aan een ander type honda..
 
thx, jullie success met de verkoop, lukt vast met zo'n mooi en goed onderhouden exemplaar! Als ik er nog geen had wist ik het wel.. Komt er nog iets anders voor in de plaats?
 
thx, jullie success met de verkoop, lukt vast met zo'n mooi en goed onderhouden exemplaar! Als ik er nog geen had wist ik het wel.. Komt er nog iets anders voor in de plaats?

Hé -P- mooie fiets heb je gekocht, veel plezier ermee!
Dit jaar komt er waarschijnlijk even niets anders voor in de plaats, maar misschien in de toekomst weer? 't is toch een soort verslaving })

Voor de liefhebbers, nog even de uitdraai erbij:

168748
 
Waarom doe je hem nu weg Karin ? iets anders op het oog ?

Ik voer even een "circuit"sabbatical-jaartje in.
Eerst even m'n studie afmaken, en ik voorspel daarbij dat mijn vrije dagen op 1 hand te tellen zullen zijn voor dit jaar... '(

Maar wie weet tot volgend jaar weer! :)
 
kenteken is geschorst als ik het goed lees. Maar zitten er ook de kuipen en verlichting bij voor op de weg :?

Er zit geen verlichting meer bij, de dynamo zit nog wel op zijn plek en de motor is ook nog voorzien van een accu, de draadboom is trouwens wel een beetje gemodificeerd, maar met een beetje handigheid.... :)

Het is dus eigenlijk geen fiets meer om te gebruiken op straat, er zitten ook geen straatkuipen meer bij.
 
Ik zit nog steeds te denken |(

Denk eens wat het je zou kosten als je een onschuldig schuivertje maakt met de SP1... Dat kost je al gauw meer dan de aanschaf prijs van deze racer O-)


Als je hem weer op straat wil rijden, we hebben een unit met achterlicht & knipperlichten & kentekenplaat die met 2 schroeven en 1 connector aan te sluiten is.
Aan de voorkant kan je een ronde koplamp er in zetten, een beetje de endurance look. Had ik in de vorige kuip gedaan:

cbr_zandvoort7%20www.jpg
 
De nieuwe berijder strijdt uiteraard automatisch mee voor de PC25-cup!

Dat deze CBR's nog steeds meerijden (ik heb er zelf sinds kort ook een) en dat er met een goede rijder zeer redelijke rondetijden mee te halen zijn, geeft trouwens wel weer even aan dat er wat betrouwbaarheid, ontwerp en algehele handling toch eigenlijk maar één merk hoog aan de top staat. En het begint met een H...
 
De nieuwe berijder strijdt uiteraard automatisch mee voor de PC25-cup!

Dat deze CBR's nog steeds meerijden (ik heb er zelf sinds kort ook een) en dat er met een goede rijder zeer redelijke rondetijden mee te halen zijn, geeft trouwens wel weer even aan dat er wat betrouwbaarheid, ontwerp en algehele handling toch eigenlijk maar één merk hoog aan de top staat. En het begint met een H...

Wat een mooie woorden :}
 
De nieuwe berijder strijdt uiteraard automatisch mee voor de PC25-cup!

Dat deze CBR's nog steeds meerijden (ik heb er zelf sinds kort ook een) en dat er met een goede rijder zeer redelijke rondetijden mee te halen zijn, geeft trouwens wel weer even aan dat er wat betrouwbaarheid, ontwerp en algehele handling toch eigenlijk maar één merk hoog aan de top staat. En het begint met een H...

:^

:} :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan