Te Koop: CBR900RR, 1997

wmo

MF'er
27 jan 2006
98
0
Hengelo
Bij deze bied ik mijn motor aan voor verkoop. Ik heb er altijd met plezier op gereden en het is echt een heerlijke fiets :+
Is altijd netjes onderhouden (nog steeds) en altijd netjes mee gereden (wel snel natuurlijk!) :Y :X

Maar goed, ontopic, de fiets is in het voorjaar nog voor onderhoud bij de monteur geweest en heb 'm toen helemaal laten afstellen:
- olie, filters, bougies
- klepspeling
- gasklepsynchro
- controle banden, accu, smeren, etc
- nieuw oliefilter
- carbs afgesteld op de testbank (runs aanwezig)
- voorvorken

Als extra's zit er een Bos uitlaat op, heeft ie stalen remleidingen voor+achter, haakse ventielen (voorband is 16" dus was altijd moeilijk bijkomen). KM: +-67000. Heb overal nog de bonnen van.

De motor heeft aan de linkerkant de kuip een barstje, ter hoogte van waar de knie zit als je aan het rijden bent. Niks ernstigs, maar wel zo eerlijk om te zeggen :)

Prijs: € 3000,-

en dan nu de foto's :)

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg
 
Laatst bewerkt:
km is +- 67000 (heb het erbij gezet). Verder staat ie nu netjes in de dorge, warme berging op de bok netjes gepoetst en al :P
 
kom op mensen. deze mooie fiets is toch minstens een berichtje waard ;)
.
.
.
.
.
.
.
kick
 
Als het nou zomer 2010 was, was ik wel even komen kijken. Heb sinds eind vorige zomer een Div600 als beginnersfiets en ik weet al wel dat de volgende motor een sportmodel wordt. Alleen een kickje dus. ;)
 
nou vooruit dan :P Gruwelijke CBR :D suc6 met de verkoop ;)

dank u, dank u :)

Als het nou zomer 2010 was, was ik wel even komen kijken. Heb sinds eind vorige zomer een Div600 als beginnersfiets en ik weet al wel dat de volgende motor een sportmodel wordt. Alleen een kickje dus. ;)

Je weet maar nooit wanneer die verkocht is. Let wel, hij moet niet weg maar mag weg ;) dus wie weet ..........
 
Absoluut mooie fiets, de double bubble moet ik wel ff aan wennen. Als je nu in februari van dit jaar in de verkoop deed had ik absoluut interesse gehad. Nu ben ik verdoemd om met z'n concullega te rijden O-)
 
het ruitje is misschien wennen voor sommigen :) zelf vind ik het absoluut helemaal gaaf staan *O*
Wie weet staat ie nog een tijdje te koop, februari is natuurlijk niet ver meer ;)
 
kikkikkik, beetje verlate kick maar ja de december maand is natuurlijk altijd druk :)

De fiets staat nog steeds in de verkoop voor eventuele geinteresseerden. Een testritje wordt nu echter wel een beetje moeilijk :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan