te koop cementbak met muuranker erin gratis

Status
Niet open voor verdere reacties.

MissTR46

MF veteraan
13 mei 2006
8.644
4
wegens overbodigheid doe ik mn vaste veilige motorvastmaakbak :+ weg

het is een zwarte cement bak met daarin hard geworden cement met stenen (tegen het eventuele optillen, lekker zwaar gemaakt) met daarin een muuranker (aan de zijkant ervan)
gewoon je ketting erdoor steken en vastmaken

het is amper op te tillen en mn motor heeft er jarenlang netjes vast aan gestaan

graag en gratis af te halen z.s.m. staat hier in de weg
in Den Haag

cementbakken2.jpg

deze grote maar dan vol en harde bovenkant van stenen

foto volgt nog
 
Laatst bewerkt:
Hoe moeten we het meenemen dan als het amper op te tillen is ? Kom je hem ook helpen uitladen bij mij thuis ? :P

Wel goed idee trouwens maar ik heb er de ruimte niet voor.
 
Laatst bewerkt:
is op te halen en aan huis brengen
hij kan eruit hoor
is in de aanhanger gegaan door 2 mannen hoppa
om hem eruit te tillen zijn er ook weer 2 sterke mannen nodig :+
maar hij wordt niet gebracht naar het andere eind van het land ;)

versturen pfoei das duurder dan dat ik hem bij grofvuil breng wat ook prijzig is helaas -O-
 
Laatst bewerkt:
is op te halen en aan huis brengen
hij kan eruit hoor
is in de aanhanger gegaan door 2 mannen hoppa
om hem eruit te tillen zijn er ook weer 2 sterke mannen nodig :+
maar hij wordt niet gebracht naar het andere eind van het land ;)

versturen pfoei das duurder dan dat ik hem bij grofvuil breng wat ook prijzig is helaas -O-


Je kunt ook voor de lol een oude trapfiets eraan vastmaken en in de stad zetten, en dan kijken hoe lang die blijft staan :P Wordt iig niet zomaar gejat.
 
nee kan niet....de bak zit vol met cement en stenen......
 
:?

ik zal toch maar reageren misschien is het wel serieus bedoelt......
als iemand goed leest lees hij/zij dat het met cement vast zit ....dus.....het is hard geworden...daarom is hij nu ook zo zwaar.....

als je een lege cementbak wil raad ik je aan om gewoon een karwei binnen te lopen het is bedoelt als MOTOR beveiliging....



op de normale vraag, ik had hem buiten staan en gewoon met een ketting door het muuranker en door mn voorwiel heen
 
Laatst bewerkt:
:?

ik zal toch maar reageren misschien is het wel serieus bedoelt......
als iemand goed leest lees hij/zij dat het met cement vast zit ....dus.....het is hard geworden...daarom is hij nu ook zo zwaar.....

als je een lege cementbak wil raad ik je aan om gewoon een karwei binnen te lopen het is bedoelt als MOTOR beveiliging....



op de normale vraag, ik had hem buiten staan en gewoon met een ketting door het muuranker en door mn voorwiel heen
echt? _O-
 
Psst voor de mensen die er serieus op reageren, of er zelfs een complete berekening op los laten:

[afbeelding]

hij was wel aangekomen hoor ;)

maar was benieuwd naar wat zoiets nou woog. Dacht, misschien wel leuk om er een prijsje aan te hangen, maar TNT gaat maar tot 30 kg. Dus moet je 'm als palletpakket versturen of in 5 delen (en dat kost dan 64.75 :+)
 
wegens overbodigheid doe ik mn vaste veilige motorvastmaakbak :+ weg

het is een zwarte cement bak met daarin hard geworden cement met stenen (tegen het eventuele optillen, lekker zwaar gemaakt) met daarin een muuranker (aan de zijkant ervan)
gewoon je ketting erdoor steken en vastmaken

het is amper op te tillen en mn motor heeft er jarenlang netjes vast aan gestaan

graag en gratis af te halen z.s.m. staat hier in de weg
in Den Haag

[afbeelding]
deze grote maar dan vol en harde bovenkant van stenen

foto volgt nog

kan hem vd week wel komen halen. zaterdag tijd?

edit morgen dus

verder via PB :?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan