te koop (circuit) bus

gang is alles

Die hard MF'er
20 jul 2003
445
0
omgeving apeldoorn
mercedes MB100
bouwjaar 1995
122000 gelopen
apk tot 28 april 2005
diesel
alu oprijgoot
radio met cd speler

ingericht voor het vervoer van 2 motoren en een "HEELE" boel andere spullen.
karretje rijd echt proobleemloos,hij heeft pas een beurt gehad,en gaat echt nog HEEL lang mee.

prijs €2500,-
 
effe wat photooos er bij gezet Grz.

pict0051.jpg


pict0002.jpg
 
zenuwachtig over het grijs kenteken verhaal wordt ik zeer zeker niet,ik bedoel daar zijn meer dan genoeg mazen in het net om dat te omzeilen ;)
het is me enigigste wagen,en het meisje kan er echt niet mee uit de voeten,moet maar weer normaal karretje komen ;(

ps.king bedankt voor piccies
 
zenuwachtig over het grijs kenteken verhaal wordt ik zeer zeker niet,ik bedoel daar zijn meer dan genoeg mazen in het net om dat te omzeilen ;)
het is me enigigste wagen,en het meisje kan er echt niet mee uit de voeten,moet maar weer normaal karretje komen ;(

ps.king bedankt voor piccies

Maar ga je nou steppen naar het circuit :+ ;)
 
Vertel hoe is over die mazen in de wet dan?
Denk dat er genoeg mensen zijn die dat willen weten,waaronder ik.
zenuwachtig over het grijs kenteken verhaal wordt ik zeer zeker niet,ik bedoel daar zijn meer dan genoeg mazen in het net om dat te omzeilen ;)
het is me enigigste wagen,en het meisje kan er echt niet mee uit de voeten,moet maar weer normaal karretje komen ;(

ps.king bedankt voor piccies
 
Vertel hoe is over die mazen in de wet dan?
Denk dat er genoeg mensen zijn die dat willen weten,waaronder ik.

heb je wel eens van honden uitlaat service gehoord????? 0-)maas 1
stichting gumadegumgum O-) maas 2
mijn ouders wonen in belgie en die willen graag een busje,en die mag ik dan zo nu en dan lenen O-) maas 3

moet ik nog verder gaan of gaat het zelf wel lukken, kom op zeg dat had je zelf toch ook wel kunnen verzinnen,je hoeft een aap toch ook geen klimmen te leren ;)
 
heb je wel eens van honden uitlaat service gehoord????? 0-)maas 1
stichting gumadegumgum O-) maas 2
mijn ouders wonen in belgie en die willen graag een busje,en die mag ik dan zo nu en dan lenen O-) maas 3

moet ik nog verder gaan of gaat het zelf wel lukken, kom op zeg dat had je zelf toch ook wel kunnen verzinnen,je hoeft een aap toch ook geen klimmen te leren ;)

Ik wil je pret niet bederven Edje, maar die gumadegumgum-stichting gaat niet werken, een hondenuitlaatservice zal toch wel minimaal een paar honden moeten uitlaten en de meeste mensen hebben geen ouders in België wonen.....
 
vertel hoezo zou een stichting niet werken zou echt niet weten waarom niet.........
en het hondje van de buuren uitlaten af en toe is toch geen probleem,ik bedoel dat doe ik nu ook al O-)

maar uh busje is te koop,gelul over dat grijze kenteken :r gewoon ontspannen,komt allemaal best goed..........

dus!!!!!! BUSJE TE KOOP!!!!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan