te koop: circuitdag, 2 mei, tt-circuit assen

De Wouter

MF veteraan
4 jan 2007
2.058
1
Groningen
Bij deze bied ik mijn circuitdag aan, omdat ik m'n eigen motor in de prullenbak heb gegooid. De circuitdag is geboekt via circuitrijden.nl.
Ik heb mezelf ingeschreven als 'beginner' maar dit kan waarschijnlijk zonder al teveel problemen worden om gezet naar 'gevorderd' of 'snel'.

Prijs: 180e
Emailadres staat in mijn profiel :)
 
Al verkocht? Mits het om te zetten is naar de snelle groep, dan heb ik wel interesse!
 
welke tijd heb je op gegeven? hier misschien intresse
Inschrijving is op vrijdag van 7.00-8.00 uur.
De sessies heb ik hieronder op rij gezet:

10:15u – 10:40u
12:20u – 12:45u
15:10u – 15:30u
16:50u – 17:10u

mail me anders even, dan kan ik je de mailtjes doorsturen die ik van hun heb ontvangen. Wellicht gaat de communicatie dan ook sneller!
 
Laatst bewerkt:
Hallo Wouter,

Als je hem nog te koop hebt bel me even heb je een mail gestuurd met nummer..

Als je nog hebt voor morgen is hij verkocht.

tot horens
 
Als je niet weet waar je over praat moet je ook niet zaken suggereren!!

Er worden 37 man per groep ingedeeld, terwijl het circuit van assen er 44 toelaat per groep. Omdat het anders te vol word!!

Dus niet overvol!!
Dan vraag ik me toch af waarom je maar 4 sessies rijdt...de groepen zelf zijn misschien niet overvol, maar als er teveel mensen ingeschreven worden dan worden er 5 groepen gemaakt in plaats van 4 (of soms 3). En wat doen ze/doet hij dan: iedereen 4 sessies laten rijden in plaats van 5. Blijft hij mooi binnen de geluidslimiet en vangt hij wel meer geld omdat hij meer mensen ik kan schrijven :r
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan