Te koop circuitdag Assen 3 juni ''minder snel''

Status
Niet open voor verdere reacties.

d@ve

MF veteraan
2 jan 2005
8.913
3
daaronder ergens
Ik heb wegens prive omstandigheden een circuitdag te koop staan.

-groep minder snel
-dinsdag 3 juni
-Via Motorsportschool Holland.

Deze dag omzetten naar ''snel'' is ook mogelijk

Ik heb er €175,- voor betaald maar hij mag weg t.e.a.b...
 
Laatst bewerkt:
Dat is gewoon traag, maar zo durft hij zich niet te vertonen op MF....
 
Is "minder snel" het minst snel van alle groepen? Of is dit de middel groep?

Als je 2 groepen hebt dan is ''minder snel'' de langzaamste en ''snel'' uiteraard de snelste.
Als je 3 groepen hebt is dit de middelste en een cursus groep de langzaamste. ;)

Dit zou de 1e x zijn dat ik op Assen rij vandaar dat ik de groep ''minder snel'' heb gekozen.
Maar ''minder snel'' is ook redelijk snel hoor ,het is immers ''vrij rijden''. :]
 
Laatst bewerkt:
Ik zoek eigenlijk een "extreem traag" groep, oftewel een groep voor een eerste keer Assen.
 
Ik zoek eigenlijk een "extreem traag" groep, oftewel een groep voor een eerste keer Assen.

Nou ,voor mij is/was het ook de eerste keer op Assen en dan is zo'n minder snelle groep wel te doen alleen rijd je dan achteraan met een paar andere ''langzamere''.

:]
 
Ik zoek eigenlijk een "extreem traag" groep, oftewel een groep voor een eerste keer Assen.


Ik en een maatje van me rijden die dag ook, in de langzame groep en het wordt voor ons ook de 1e x dat we dat we het circuit opgaan 8-) (dus je zou niet de enige zijn :P )
 
Laatst bewerkt:
Niemand interesse in een dagje Assen voor een goedkoop prijsje? '(


u got mail ;)

** edit

nope doe je neit aan blijkt nu -O- -O-

Dan maar zo:


Het overnemen van de circuit-plek hoe gaat dat in zijn werk. Moet je een kaart bij je ophalen.. of werkt het met opgeven van je naam daaro en dat wordt vergeleken met de inschrijvingen..?
Waar zou de kaart dan opgehaald moeten worden.?
 
Laatst bewerkt:
u got mail ;)

** edit

nope doe je neit aan blijkt nu -O- -O-

Dan maar zo:


Het overnemen van de circuit-plek hoe gaat dat in zijn werk. Moet je een kaart bij je ophalen.. of werkt het met opgeven van je naam daaro en dat wordt vergeleken met de inschrijvingen..?
Waar zou de kaart dan opgehaald moeten worden.?

Check je mailbox. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan