Te koop: Circuitdag Assen 30/05 incl. 848 sessie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Phyllis

MF veteraan
21 feb 2008
17.880
2
's-Hertogenbosch
Hierbij bied ik mijn circuitdag op Assen van 30 mei aan (via Trackdays4all). Ik heb deze geboekt in de veronderstelling dat ik bij de LMD op Assen wat lijnen zou leren rijden en dat ik dan dus wel vrij kan gaan rijden, maar ik ben op deze beslissing teruggekomen dus vandaar dat ik deze te koop zet :)

Ik heb de inschrijving gedaan met het niveau 'beginner' maar ik verwacht dat je dit nog om kunt zetten aangezien het nog niet vol is.

Bij mijn inschrijving heb ik ook een (gratis) sessie op een 848 EVO Corse bijgeboekt. Dus die zit hier ook nog bij!

Ik heb er €189 voor betaald. Voor €160 is hij van jou :)
 
Laatst bewerkt:
zou je voortaan wat sneller willen reageren ajb. :+

ok, das jammer want ik heb ook hoooognodig les nodig.

toch heb ik wel interessen als de prijs goed is.


ik heb je verslag van de lmd nog even gelezen en ik kan me het goed voorstellen.
de lmd zijn absoluut geen plek om lijnen te leren rijden aangezien iedereen andere rijd en er veel nivoverschil is.
Gewoon rustig zorgen dat je motor in orde is en een crt boeken ,dan komt het helemaal goed
 
Laatst bewerkt:
gewoon gaan, leren doe je door te oefenen.
Gevoel krijgen bij de motor, acceleratie, gasbeheersing en remmen is net zo belangrijk als leuke lijnen rijden.
In de beginners groep zijn vast wel mensen die net als jou rijden.
Die 848 is leuk maar je eigen motor verkennen is nog veel leuker.
 
Nouja, ik heb besloten om het niet te doen. Moet nog genoeg leren en doe dat liever met wat begeleiding dan los op een circuit wat ik nog nooit fatsoenlijk heb gereden. Probeer wel een keer een dagje Assen met begeleiding te vinden, wellicht via MF als iemand toch niet kan.

Dus: wie wil *O* :P
 
Even voor de goede orde m.b.t. het proefrijden op de 848:

Nieuw!!! Test de gloednieuwe Ducati Panigale 1199 en 848 EVO Corse zelf!
Ook jij kunt op het circuit GRATIS proefrijden met de spectaculaire Ducati Panigale 1199 en 848 EVO Corse. We hebben 4 Ducati’s tot onze beschikking waarop je 1 sessie achter een instructeur kunt proefrijden. Als je wil proefrijden geef dit dat aan bij je inschrijving in het veld “Eventuele opmerking”. Let op: het proefrijden is gratis maar er dient wel een borgsom van € 1.000,- euro betaald te worden (je kunt ook een paspoort of rijbewijs achterlaten). Dit is bedoeld voor eventuele valpartijen en beschadigingen.
 
Laatst bewerkt:
Even voor de goede orde m.b.t. het proefrijden op de 848:

Nieuw!!! Test de gloednieuwe Ducati Panigale 1199 en 848 EVO Corse zelf!
Ook jij kunt op het circuit GRATIS proefrijden met de spectaculaire Ducati Panigale 1199 en 848 EVO Corse. We hebben 4 Ducati’s tot onze beschikking waarop je 1 sessie achter een instructeur kunt proefrijden. Als je wil proefrijden geef dit dat aan bij je inschrijving in het veld “Eventuele opmerking”. Let op: het proefrijden is gratis maar er dient wel een borgsom van € 1.000,- euro betaald te worden (je kunt ook een paspoort of rijbewijs achterlaten). Dit is bedoeld voor eventuele valpartijen en beschadigingen.

Jammer dat mijn eigen motor nog niet klaar is. Anders had ik de dag overgenomen. En voor die 1000 euries borg wil ik wel een sessie vrij rijden op die Panigale! Of die instructeur moet een beetje doorrijden :P . Ducati;s zijn niet gemaakt om stapvoets te rijden..
 
Quote over de Ducati's, tijdens de briefing op Ecuyers vorige week:
"Je betaalt duizend euro borg. Als er iets gebeurt met de fiets, dan ben je die borg kwijt. Ook al is het maar een klein krasje. Dus áls er iets misgaat, kun je 'm maar beter helemaal dubbelvouwen."

_O-
 
ik ik ik ik!!!
Alleen wat moet het kosten....? Voor een dubbeltje wil ik namelijk elke dag wel op de eerste rang zitten.
 
Ik heb ook wel interesse kan je mij wat info sturen, ik snap het niet helemaal.

Laat ik het anders zeggen ik heb 4 circuitdagen gereden en ben groep 1 wel ontgroeid. Is dit dan wat voor mij? Het is een beginnersgroep dus lijkt me wel toch? En hoe zit dat met vrij rijden? De laatste ronde ofzo? Hoor je laters
 
Ik heb ook wel interesse kan je mij wat info sturen, ik snap het niet helemaal.

Laat ik het anders zeggen ik heb 4 circuitdagen gereden en ben groep 1 wel ontgroeid. Is dit dan wat voor mij? Het is een beginnersgroep dus lijkt me wel toch? En hoe zit dat met vrij rijden? De laatste ronde ofzo? Hoor je laters
Heb je een pb gestuurd :)
 
Ontvangen, maar laat even aan mevoorbij gaan helaas. Succes verder, en hou je site omhoog heb vanmiddag al lekker zitten lezen. ;-)
 
gewoon gaan, leren doe je door te oefenen.
Gevoel krijgen bij de motor, acceleratie, gasbeheersing en remmen is net zo belangrijk als leuke lijnen rijden.
In de beginners groep zijn vast wel mensen die net als jou rijden.
Die 848 is leuk maar je eigen motor verkennen is nog veel leuker.
en dat leer je pas goed als je de lijnen en het circuit goed kent
anders rijd je maar een beetje rond zonder enig idee te hebben hoe je een bocht goed in gaat of uit komt, en breng je andere ook in gevaar

vaak zat gehad dat er een beginnen mee reed in vrij rijden
10 seconden per ronde op mij liet liggen, is egt levensgevaarlijk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan