Te koop: Circuitmotor Honda CBR 600RR 2004

Status
Niet open voor verdere reacties.

Napa

Die hard MF'er
15 jul 2005
643
0
Nu ik een andere circuitmotor heb gekocht wil ik mijn vorige (CBR600RR 2004) te koop aanbieden. Het is een prima motor waar ik het afgelopen seizoen ongeveer 7 circuitdagen mee heb gereden. Ik heb er een aantal aanpassingen aan gedaan toen ik de motor overnam om de motor wat beter het circuit rond te sturen.

Circuitkuipen (gedeeltelijk carbon) met helder ruitje
Binnenwerk voorvering Hyperpro
Binnenwerk schokdemper Hyperpro
Stalen remleidingen Goodridge (voor en achter)
Rem- en schakelset Valter Moto
Snelgas
Renthal grips
Extra tandwiel achter

Achter nieuw bandje Continental Race attack, voor Continental Race attack (1 sessie mee gereden.

Verder is de motor geheel origineel.

De motor mag weg voor 3800 euro

full
 
Laatst bewerkt:
Dag,

waar is de motor evt. te bezichtigen? En die vering, heb je voldoende aan het aanpassen van het binnenwerk of loop je dan alsnog tegen de max aan?
 
Dag,

waar is de motor evt. te bezichtigen? En die vering, heb je voldoende aan het aanpassen van het binnenwerk of loop je dan alsnog tegen de max aan?

De motor is te bezichtigen in Roosendaal. De vering is voldoende aangepast. Heb met deze motor 2.01 op Zandvoort gereden dus dat is aardig tegen de max. Geen vuiltje aan de lucht...
 
Heb je stalen ballen :+ ( geen foam op het zitje)

Mooie Fiets 8-)

Vergeten om het foam op het zitje te leggen toen ik de foto's maken :9 . Foam zit er dus gewoon bij, maar moet alleen nog even vastgelijmd worden... En tja stalen ballen lijkt me een beetje lastig om mee te werken... })
 
Ja de motor staat nog steeds te koop en is te bezichtigen in Roosendaal. Als je een afspraak wilt maken moet je even mailen of een PB'tje sturen.... :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan